English

مازندران میزبان نخستین دوره مسابقات تیروکمان ساحلی کشور شد

رئیس هیات تیروکمان مازندران گفت: نخستین دوره مسابقات ساحلی تیراندازی با کمان قهرمانی کشور هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی این استان در ساحل شهرستان ساری برگزار می شود.

مازندران میزبان نخستین دوره مسابقات تیروکمان ساحلی کشور شد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین فرهادی افزود: نخستین دوره مسابقات ساحلی تیراندازی باکمان در حالی به میزبانی مازندران در ساحل ساری برگزار می‌شود، که تاکنون مسابقاتی دراین رشته درجهان نیز برگزار نشد و ساری از این حیث در تلاش برای ثبت و برگزاری این رویداد مهم است.

وی ادامه داد: این مسابقات در مسافت 40 متر رشته ریکرو و کامپوند مردان و زنان در ساحل مجتمع تفریحی و رفاهی بهزیستی در ساحل فرح آباد ساری برگزار می شود.

رئیس هیات تیروکمان مازندران همچنین به برگزاری مرحله نخست مسابقات تیراندازی باکمان بیرون از سالن قهرمانی کشور مردان و زنان کشور به میزبانی ساری خبر داد و گفت : این مسابقات روزهای پنجم و ششم اردیبهشت با حضور کمانداران سراسر کشور در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می‌شود.

فرهادی افزود: دراین مسابقات دو روزه کمانداران در دو ماده ریکرو به مسافت 70 متر و کامپوند به مسافت 50 متر باهم رقابت خواهند کرد.

وی یادآور شد که تاکنون حدود 140 کماندار مرد و زن برای شرکت در دو مسابقه مهم ساحلی و قهرمانی کشور بیرون از سالن در ساری نام نویسی و اعلام آمادگی کردند.

فرهادی افزود: آیین اختتامیه مسابقات تیراندازی باکمان بیرون از سالن قهرمانی کشور با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان استانی چهارشنبه شب برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی