English

مسابقات قوی ترین مردان ایران در آمل برگزار می شود

رئیس هیات پرورش اندام آمل از برگزاری مسابقات قوی ترین مردان ایران در روز 22 اردیبهشت ماه به میزبانی این شهرستان خبر داد.

مسابقات قوی ترین مردان ایران در آمل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، محسن باقرزاده رحمانی گفت: این مسابقه با عنوان انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی در محوطه پارک دهکده طلایی شهر آمل برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات در دو وزن منهای 105کیلوگرم و به اضافه 105 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان برگزار می شود و روز قبل از مسابقات، ورزشکاران وزن کشی خواهند کرد.

رییس هیات پرورش اندام آمل گفت که با حضور کادرفنی تیم ملی، نفرات برتر بخش های مختلف این مسابقه به اردوی آماده سازی تیم ملی برای شرکت درمسابقات جهانی دعوت خواهند شد.

باقرزاده رحمانی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قهرمانی قوی ترین مردان کشوراز سوی هیات شهرستان به استان و فدراسیون اطلاع رسانی و به هیات های استان ها نیز برای شرکت در مسابقات ابلاغ شد، اضافه کرد: شرکت افراد در این مسابقات درآمل آزاد است و محدویتی برای آن وجود ندارد.

وی یادآورشد: شهرستان آمل استعدادهای بسیاری در حوزه ورزش دارد و انتظار است که مسوولان شهرستان آمل هم با توجه به میزبانی مسابقات کشوری، نگاه ویژه و توجه خاص به این رویداد مهم داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه