English

اعلام رأی نهایی دیدار ۲ تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل

کمیته انضباطی فدراسیون رأی نهایی دیدار دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل را اعلام کرد.

اعلام رأی نهایی دیدار 2 تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل

به گزارش خبرگزاری موج، رأی نهایی دیدار دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل از هفته 28 لیگ دسته اول فوتبال از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر اعلام شد:

1. فرید یعقوب‌نیا - مربی تیم نساجی مازندران به‌دلیل اعتراض مکرر به داور مستنداً به ماده 66 آیین‌نامه انضباطی با تذکر تنبیه می‌شود.

2. باشگاه خونه به خونه بابل به‌دلیل فحاشی و رفتار غیرورزشی تماشاگرانش مستنداً به بند 3 ماده 79 آیین‌نامه انضباطی به یک مسابقه محرومیت از حضور تماشاگران در اولین مسابقه خانگی با احتساب یک جلسه محرومیت اعمال شده ناشی از رأی اول و نیز مبلغ 20 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

3. باشگاه نساجی مازندران به دلیل فحاشی، رفتار غیرورزشی و نیز ورود به محوطه زمین مسابقه (توسط تماشاگران) مستنداً به بند 3 ماده 79  آیین‌نامه انضباطی و به دو مسابقه محرومیت از حضور تماشاگران در اولین مسابقه خانگی و نیز مبلغ 20 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

4. با توجه به اینکه نظریه اخیر داور مسابقه و نیز مستندات موجود در پرونده حکایت از این دارد که نیمه‌تمام ماندن مسابقه بدواً به جهت رفتار غیرورزشی تماشاگران هر دو تیم و نهایتاً با تصمیم و دستور مقامات محلی بوده و داور مسابقه دخالت مستقیم در تعطیلی مسابقه نداشته است، لذا کمیته انضباطی مستنداً به ماده 23 آیین‌نامه انضباطی حکم به تکرار مسابقه مذکور بدون حضور تماشاگران ( میزبان و میهمان ) و با رعایت سایر تشریفات و موازین قانونی توسط کمیته برگزارکننده مسابقات صادر و اعلام کرد.

لازم به توضیح است، این رأی در بندهای 2، 3 و 4 قابل تجدیدنظرخواهی و در بقیه موارد قطعی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی