English

مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در ساری آغاز شد

هفتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوجام فجر با رقابت زنان در شهرستان ساری مرکز مازندران آغاز شد.

مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در ساری آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، این مسابقات با رقابت تیم اقتصاد پژوهان ایران با سوریه و افغانستان با هند به طور همزمان در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری آغاز شد.

19 تکواندو کار زن در قالب شش تیم از کشورهای هند ، سوریه ، لوگزامبورگ ، افغانستان دو تیم وایران با تیم اقتصاد پژوهان گیلان و شهرداری ساری در چهار وزن منهای 49 ، منهای 57 ، منهای 67 و به اضافه 65 در این دوره از مسابقات با هم رقابت خواهند کرد.

رقابت بانوان به علت تعداد کم آنها با برگزاری درمجموع 15 مسابقه تا ساعت14 امروز به پایان می رسد.

پس از پایان رقابتهای زنان، بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در بخش مردان از ساعت 14 و30دقیقه بعدازظهر امروز یکشنبه در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری آغاز خواهد شد.

118 هوگوپوش مرد از کشورهای عراق (4 تیم)، افغانستان (3 تیم )، پاکستان (2 تیم)، روسیه (2 تیم)، ایران( 2 تیم) هند، یونان، ‌ارمنستان، آذربایجان، عمان، لوگزامبورگ، سوریه و مجمع الجزایر آفریقایی 'سیشل' در این مسابقات مقابل هم قرار می گیرند.

مسابقات مردان در وزن های منهای 54 ، منهای 58 ، منهای 63 ، منهای 68 ، منهای 74 ، منهای 78 ، منهای 87 و به اضافه 87 کیلوگرم برگزار می شود.

آئین افتتاحیه این دوره از مسابقات هم عصر یکشنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.

میلان کوئین عضو شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو که ناظر فنی مسابقات جام باشگاههای آسیا بود ، به عنوان ناظر فنی بیست و هشتمین دوره جام فجر نیز حضور دارد.

به لحاظ معتبر بودن مسابقات بین المللی جام فجر، فدراسیون جهانی برای نفر اول هر وزن 10 امتیاز ، نفر دوم 6 و نفر سوم هر وزن سه و 6 دهم امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک اختصاص خواهد داد.

مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر از معتبرترین مسابقات در قاره آسیاست که در تقویم مسابقاتی سالانه فدراسیون جهانی نیز ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه