English

۱۰ وزیر و چهار معاون رئیس جمهوری مهمان مردم مازندران می شوند

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر پروژه محور بودن سفر رئیس جمهوری به این استان ، گفت که 10 وزیر و چهار معاون رئیس جمهوری ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی را در سفر به مازندران همراهی می کنند.

10 وزیر و چهار معاون رئیس جمهوری مهمان مردم مازندران می شوند

به گزارش خبرگزاری موج،علیرضا یونسی بیان داشت : هدف از این سفر بهره برداری از طرح های زیرساختی و عمرانی مهمی است که دولت تدبیر و امید بر به نتیجه رساندن آنها به خاطر اهمیتشان برای مردم مازندران تاکید داشتند .

وی گفت : برابر برنامه ریزی های صورت گرفته ، هر یک از وزیران دولت در این سفر یک روزه به شهرستان ها و مناطقی عزیمت می کنند که طرح های آماده افتتاح دارند.

یونسی افزود : زنگ بهره برداری از طرح ها با حضور رئیس جمهوری در بندر امیرآباد به صورت ویدیو کنفرانس نواخته می شود ولی با توجه به اهمیت بازدید از چگونگی اجرا و تکمیل شدن آنها ، وزرای مربوطه به محل اجرای طرح ها می روند .

معاون استاندار مازندران گفت : سفر یک روزه رئیس جمهوری به مازندران ساعت 9 صبح سه شنبه 22 فروردین با ورود ایشان و هیات همراه به فرودگاه دشت ناز آغاز می شود.

وی افزود : آقای روحانی بلافاصله پس از ورود به مازندران ، عازم بندر امیرآباد در شرق استان و شهرستان بهشهر می شوند و در آنجا کلید افتتاح طرح ها آماده و آغاز اجرای تعدادی از طرح ها جدید را خواهند زد.

یونسی توضیح داد : البته پیش از افتتاح رسمی طرح ها ، وزرا و مسئولان محلی مربوطه توضیحات لازم را به رئیس جمهوری در باره طرح ها ارائه خواهند کرد.

معاون استاندار مازندران گفت که در سفر رئیس جمهوری به استان 43 طرح مهم به بهره برداری می رسد و اجرای 12 طرح دیگر هم آغاز می شود.

وی هزینه اجرای این طرح ها را حدود 48 هزار میلیارد ریال اعلام کرد .

یونسی گفت که 32 هزار میلیارد ریال از این میزان هزینه از اعتبارات دولتی تامین شده و بقیه هم مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی است .

وی افزود : با بهره برداری از این طرح ها برای هشت هزار و 400 نفر در استان شغل ایجاد می شود.

معاون استاندار مازندران وزرای همراه رئیس جمهوری در مازندران بر اساس برنامه ریزی هائی که تا ظهر دوشنبه قطعی شده 10 نفر اعلام کرد .

به گفته یونسی ، وزرای ' ارتباطات و فناوری اطلاعات ' ، ' بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ' ، ' جهاد کشاورزی ' ، ' راه و شهرسازی ' ، ' صنعت ، معدن و تجارت ' ، ' نیرو ' ، ' نفت ' ، ' ورزش و جوانان ' ،

' تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ' و ' فرهنگ و ارشاد اسلامی ' از وزرائی هستند که قرار است همراه رئیس جمهوری به مازندران سفر کنند.

وی افزود : همچنین رئیس جمهوری را در این سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون امور مجلس ریاست جمهوری همراهی خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه