English

کندی سرعت اینترنت تلفن همراه در مراکز گردشگری حاشیه سواحل مازندران

با وجود این همه بگیر و بند در ارتباط با اتصال روستاهای مازندران به اینترنت در حال حاضر در بسیاری از نقاط استان مشکل اتصال به شبکه اینترنت وجود دارد.

کندی سرعت اینترنت تلفن همراه در مراکز گردشگری حاشیه سواحل مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، داشتن ارتباط تلفنی و اینترنتی به یکی از نیازهای اساسی مردم تبدیل شده و این نیاز روز به روز بیشتر احساس می‌شود.

با توجه به برنامه‌ریزی برای اجرای دولت الکترونیک و امکان ارتباط برخی از مراودات اداری نیاز به استفاده از اینترنت در سطح روستاها هم احساس می‌شود.

سال گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چندین سفر به استان مازندران در ارتباط با پروژه‌های مخابراتی و فناوری اطلاعات داشت.

در یکی از سفرهای وزیر به مازندران به اذعان متولیان ایجاد اتصال هزار و 500 روستای مازندران به اینترنت مطرح شد.

با وجود این همه بگیر و بند در ارتباط با اتصال روستاهای مازندران به اینترنت در حال حاضر در بسیاری از نقاط استان مشکل اتصال به شبکه اینترنت وجود دارد.

کندی سرعت اینترنت اپراتورهای همراه اول در مناطق مرکزی استان مازندران به‌ویژه در حاشیه سواحل متأسفانه احساس می‌شود.

از دیگر گلایه مردم در ارتباط با کندی اینترنت در مناطق مرکزی شهرستان ساری و در روستاهای با فاصله 15 تا 20 کیلومتر به گوش می‌رسد.

تنها بحث کندی سرعت اینترنت در تعدادی از روستاهای استان مطرح نیست، در بخش مرکزی کلیجان‌رستاق در روستاهای منطقه علوی‌‌کلا پس از نزدیک شدن به روستاهای سقندیکلا و رودبارک کلاً ارتباطات تلفنی با اختلال جدی مواجه می‌شود.

این روند در دیگر روستاهای منطقه چهاردانگه و دودانگه نیز مطرح است و میزان نقاط کور ارتباطی در بخش چهاردانگه و دودانگه هم بسیار زیاد است.

دیگر گلایه‌های مردم از عدم اتصال به اینترنت تلفن همراه مربوط به منطقه گردشگری چشمه آب معدنی سورت است، با توجه به تعدد حضور گردشگران در این بخش، سرعت اینترنت اپراتورهای تلفن همراه در این منطقه بسیار آزاردهنده و در بسیار از موارد غیرقابل استفاده است.

انتظار است متولیان امر با توجه به اینکه وزیر ارتباطات به‌عنوان وزیر معین استان مطرح است نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری نشان داده و حداقل  به مطالبات مردمی در حوزه ارتباطات پاسخ مثبت داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه