English

مردم نظاره‌گر عملکرد مسوولان با عیار شهدا هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ با تأکید بر اینکه در حال حاضر که توفیق پیشتازی دفاع از حرم را نداریم باید پیشتازی در پاسداشت مقام شهدای مدافع حرم را مقدم بر هر برنامه‌ای بدانیم، گفت: مردم نظاره‌گر عملکرد مسوولان با عیار شهدا هستند.

مردم نظاره‌گر عملکرد مسوولان با عیار شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد برمر در جلسه ستاد برگزاری یادواره شهدا مدافع حرم استان مازندران با محوریت شهدای خان‌طومان ضمن تبریک سال نو ایام‌الله ماه رجب به قداست شهدای مدافع حرم که برای دفاع تمام‌قد از اسلام و انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و خود را به اردوگاه دشمن در جبهه مقاومت رساندند اشاره کرد و گفت: پاسداشت مقام شامخ شهدای مدافع حرم برای همه امری بدیهی و  ادای دین حداقلی است.

وی در ادامه به تشریح عناوین برنامه‌هایی که برای این آیین ارزشمند طراحی و تعریف‌شده پرداخت و اظهار کرد: از همه اقشار مختلف مردم در کنار دستگاه‌های اجرایی و نهادها برای ارتقاء سطح کیفی یادواره دعوت می‌کنم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه کمیته‌های پشتیبانی، فرهنگی و امنیتی برای آغاز به‌کار فعالیت‌های یادواره شکل‌گرفته است، تصریح کرد: هر یک از دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای مشارکت و پشتیبانی همه‌جانبه اعلام آمادگی کردند.

برمر با تأکید بر اینکه در حال حاضر که توفیق پیشتازی دفاع از حرم را نداریم باید پیشتازی در پاسداشت مقام شهدای مدافع حرم را مقدم بر هر برنامه‌ای بدانیم، اظهار کرد: مردم نظاره‌گر عملکرد مسوولین با عیار شهدا هستند.

*‌ جان‌مایه مقاومت کلمه تفکر علوی است

امام‌جمعه شهرستان سیمرغ در ادامه این جلسه، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم برای حفظ اعتقاد و باورشان با اندیشه‌ای که سرزمین اسلامی سرزمین من است و هر جا که به مکتب و اعتقادم تجاوز شود خود را مقابل آن قرار می‌دهم در دیار خود نجنگیدند.

حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی افزود: این حرف امروز، دیروز و بعد از انقلاب نیست و ناله عزیزانی است که در طول تاریخ به گوش ما می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم به راه افتادند که بگویند حق با مقاومت و تفکر علوی است، تأکید کرد: جان‌مایه مقاومت کلمه تفکر علوی است.

امام‌جمعه شهرستان سیمرغ  ادامه داد: امروز سالگرد این عزیزان است که دورهم آمدیم اما با ما سالگردها آشنا هستیم و سالگردهای محرم را داشتیم که انقلاب ایجاد کرد، انگیزه ساخت، سیلی خورد و زجر کشید.

یوسفی در پایان بابیان اینکه کشته‌شدگان راه خدا را شهید می‌نامیم، تصریح کرد: هر شهیدی که در این میدان به شهادت رسید برای ما قابل‌احترام است و سهمی در قبال آن‌ها داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه