English

دانشگاه‌های مازندران باید ثروت ایجاد کنند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه برنامه‌ریزی مناسب برای استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: دانشگاه‌های استان باید ثروت ایجاد کنند و استفاده از ظرفیت شرکت دانش‌بنیان نیاز است که تقویت و برنامه‌ریزی شود.

دانشگاه‌های مازندران باید ثروت ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم احمدی‌لاشکی اظهار کرد: در سال‌جاری بودجه توزیع 35 درصد بودجه استان‌ها در اختیار مدیران استانی قرار گرفت و اختیارات مدیران در این بخش افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به نزدیک بودن سفر ریاست جمهور به مازندران تصریح کرد: با وجود رشد مالیاتی شاخص اقتصادی ما چندان قوی نیست و باید در روزهای آینده برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود که با برنامه و سند خواسته‌های استانی را از ریاست جمهور مطرح کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه برنامه‌ریزی مناسب برای استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: دانشگاه‌های استان باید ثروت ایجاد کنند و استفاده از ظرفیت شرکت دانش‌بنیان نیاز است که تقویت و برنامه‌ریزی شود.

این مسوول با اعلام اینکه روند شهرنشینی در مازندران روبه گسترش است، تصریح کرد: 38 هزار روستا در استان مازندران بهترین مراکز برای تولید است.

احمدی‌لاشکی در پایان گفت: باید برنامه‌ریزی مناسب برای تولید و اشتغال در روستاها انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه