English

قیمت سیب‌زمینی در بازار مازندران افزایش یافت

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران با اعلام اینکه شاهد افزایش قیمت سیب‌زمینی در بازار مازندران هستیم، گفت: قیمت این محصول امروز در بازار مازندران به 2 هزار و 500 تومان رسیده است.

قیمت سیب‌زمینی در بازار مازندران افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج، برف آذر ماه سال گذشته خسارت بسیاری زیادی به محصول مرکبات مازندران وارد کرد و به‌دلیل هیاهو در بازار محصولات سالم نیز با قیمت پایینی به فروش رفت؛ ولی می‌بینیم که میوه‌های وارداتی از جمله گلابی و سیب سبز با قیمت 30 هزار تومان به فروش می‌رود.

همچنان میوه‌های خارجی در بازارها خودنمایی می‌کنند در حالی‌که مشخص نیست چگونه و با چه مجوزی وارد می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران اظهار کرد: میوه‌هایی از جمله سیب سبز و گلابی جزو میوه‌های قاچاق و وارداتی محسوب می‌شوند و در میدان میوه و تره‌بار عرضه نمی‌شوند.

امیرحسین فخرآوران بیان کرد: امروز خیار با قیمت 3 هزار و 200 تومان و قیمت گوجه 3 هزار تومان در میدان میوه و تره‌بار عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: شاهد افزایش قیمت سیب‌زمینی در بازار مازندران هستیم و به 2 هزار و 500 تومان رسید که دلیل بالا رفتن قیمت بارندگی‌ها منطقه جنوب است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در پایان گفت: فروشندگان باید با دریافت سود 20 تا 30 درصدی محصول میوه را در بازار به فروش برسانند و دریافت سود بیشتر تخلف محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه