English

مسوولان خروج مواد مذاب از قله دماوند را ساده نبینند

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان موضوع خروج مواد مذاب از قله دماوند را ساده نبینند که خدای ناکرده به سرنوشت پیشروی دریاچه ارومیه و ریزگردها نکشد.

مسوولان خروج مواد مذاب از قله دماوند را ساده نبینند

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌اصغر یوسف‌نژاد اظهار کرد: خروج مواد مذاب از قله دماوند در گذشته به‌طور موقتی و به‌صورت خروج گاز و مواد مذاب در فاصله‌های زمانی مختلف اتفاق می‌افتاد.

وی بیان کرد: اخیراًَ این موضوع اهمیت پیدا کرده و ادامه‌دار شده و روی چشمه‌های آب معدنی و حتی ریزش کوه‌ها تأثیر گذاشته است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خروج مواد مذاب از قله دماوند موضوع مهمی است که همه مسوولان استانی و کشوری باید به آن توجه کنند.

این مسوول تصریح کرد: هدف از اعلام موضوع بیان دغدغه از سوی مردم، افراد مطلع و دوست‌داران گروه‌های زیست‌محیطی مرتبط بوده تا دغدغه‌های مسوولان به این سمت جهت پیدا کند و این موضوع را ساده نبینند که خدای ناکرده به سرنوشت پیشروی دریاچه ارومیه و ریزگردها نکشد.

یوسف‌نژاد در پایان گفت: در حال حاضر موضع ما بحث پیشگیری است تا بررسی‌های لازم صورت گیرد و ذهن مسوولان به این مهم جهت پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه