English

ثبت ۱۱ میلیون و ۷۲۲ هزار نفرشب اقامت در مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از ابتدای طرح خدمات سفر تاکنون 11 میلیون و 722 هزار و 879 نفر شب اقامت در استان ثبت شد.

ثبت 11 میلیون و 722 هزار نفرشب اقامت در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، دلاور بزرگ‌نیا اظهار کرد: از ابتدای طرح خدمات سفر تاکنون 11 میلیون و 722 هزار و 879 نفرشب اقامت در مازندران ثبت شد.

وی بیان کرد: از ابتدای طرح خدمات سفر تاکنون تعداد بازدید نظارتی در سطح استان 4 هزار و 920 مورد بوده است که از این تعداد 222 مورد تشویق و 180 مورد تذکر داده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه، مصرف سوخت خودرو "سی‌ان‌جی" در مازندران 11 هزار و 466  کیلوگرم بوده است، اضافه کرد: تاکنون 106 هزار و 426 لیتر بنزین معمولی و سوپر در طول خدمات سفر مصرف شد.

این مسؤول به تعداد بروشورهای توزیع شده در بین مسافران نوروزی از ابتدای طرح خدمات سفر در مازندران اشاره کرد و گفت: 214 هزار و 887 نسخه بروشور در بین مسافران توزیع شده است.

بزرگ‌نیا با بیان اینکه از ابتدای طرح خدمات سفر تاکنون طی بازدید‌های انجام شده 10 هزار و 175 کیلوگرم غذای فاسد، کشف و معدوم شده است، ادامه داد: 22 هزار و 319 مورد بازدید توسط بازرسان شهرداری‌ها در مازندران انجام شد.

وی با اعلام اینکه از ابتدای طرح خدمات سفر تاکنون 11 نفر فوت شده ناشی از تصادفات در استان ثبت شده است، بیان کرد: تعداد تصادفی‌های پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس بیش از یک‌هزار و 817 نفر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: تعداد مأموریت تصادفی و غیر تصادفی اورژانس 6 هزار و 894  مورد بوده است.

این مسوول اظهار کرد: 143 مورد اخطاریه بهداشتی صادره برای صنوف مختلف گزارش شده است.

بزرگ‌نیا گفت: در 16 روز گذشته از سوی کمیته بهداشت، درمان و محیط‌زیست 38 مکان تهیه و توزیع موادغذایی پلمب، شده است.

وی با بیان اینکه یک‌میلیون و 272 هزار و 549  نفر از اماکن مذهبی و متبرکه مازندران بازدید کرده‌اند، افزود: برنامه‌های فرهنگی در مازندران اجرا شد که می‌توان به برگزاری 287 مورد کنسرت و جنگ شادی در شهرهای مازندران اشاره کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: 294 مورد نمایشگاه فرهنگی، هنری و صنایع دستی در استان برگزار شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: 13 هزار و 111  نفر مسافر نوروزی از موزه‌ها و 13 هزار و 604 نفر از مسافران از اماکن فرهنگی و تاریخی مازندران بازدید کرده‌اند.

بزرگ‌نیا ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون و با تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی در ستاد خدمات سفر یک‌هزار و 753 مورد خبر و گزارش از این ستاد منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای طرح خدمات نوروزی در مازندران 22 هزار و 400 گشت انتظامی در استان صورت گرفت، گفت:  608 هزار و 102 نفر از کمپ‌ و چادرهای راهنما و امدادرسانی جمعیت هلال احمر مراجعه کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: 13 هزار و 214  بازدید از صنوف توسط کمیته نظارت و تنظیم بازار در مازندران انجام شده است.

این مسوول به جابجایی مسافران نوروزی از طریق راه ریلی اشاره کرد و گفت: 65 هزار و 600 مسافر توسط قطار جابجا شده‌اند.

بزرگ‌نیا گفت: با رونق بوم‌گردی در استان 2 ‌میلیون و 191 هزار مسافر از روستاهای مازندران بازدید کرده‌اند که 2 میلیون و 960 هزار و 800 نفرشب اقامت در روستاهای مازندران به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه