English

حفظ انقلاب و نظام اسلامی در گرو توسعه انقلابی‌گری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: حفظ انقلاب اسلامی و نظام اسلامی در گرو شناخت، حفظ، تقویت و توسعه انقلابی‌گری است و همه وظیفه داریم در جهت ترویج و تقویت این روحیه به صورت جدی در بین همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان تلاش و برنامه‌ریزی کنیم.

حفظ انقلاب و نظام اسلامی در گرو توسعه انقلابی‌گری است

به گزارش خبرگزاری موج،حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در جلسه ابتدای سال با مجموعه روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و ضمن عرض تبریک بمناسبت فرا رسیدن ایام نوروز 1396 و ماه رجب اظهار کرد: تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی در گروه حفظ روحیه انقلابی و جهادی جوانان و نوجوانان است.

وی با تأکید بر تقویت روحیه انقلابی‌گری در بین مسؤولان کشور و ویژگی‌ها و محاسن این روحیه و آثار آن در نظام اسلامی، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدا بر مبنای همین تفکر شکل گرفت و توانست به برکت همین روحیه و تفکر، قله‌های ترقی و پیشرفت را یک به یک درنوردد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران تصریح کرد: حفظ انقلاب اسلامی و نظام اسلامی در گرو شناخت، حفظ، تقویت و توسعه انقلابی‌گری است و همه وظیفه داریم در جهت ترویج و تقویت این روحیه به صورت جدی در بین همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان تلاش و برنامه‌ریزی کنیم.

این مسؤول تأکید کرد: دشمنان از ابتدای ظهور و بروز انقلاب شکوهمند ایران اسلامی درصدد ضربه‌زدن به نظام اسلامی هستند و امروز با برنامه‌ریزی‌های متعدد و با در اختیار داشتن ابزارهای مختلف رسانه‌ای،  دستاوردهای انقلاب اسلامی را نشانه گرفته‌اند.

شکریان با اشاره به برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی در ابتدای سال بیان کرد: دستاوردهای بی‌بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و آموزشی و برخی خدمات در طول سه دهه عمر انقلاب اسلامی تمام توجهات جهان را به خود جلب کرده است و حتی برخی کشورهای مستکبر عالم هم به این دستاوردها اعتراف کرده‌اند.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان در سال گذشته، خاطرنشان کرد: روابط عمومی در واقع انعکاس‌دهنده همه این فعالیت‌های فرهنگی است و باید در جهت انعکاس و بازتاب این فعالیت‌ها در طول سال برنامه‌ریزی مدونی داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان به نقش حیاتی روابط عمومی در سازمان اشاره کرد و گفت: نقش ارتباطی روابط عمومی در تعاملات بیرونی و درونی سازمان بسیار حائز اهمیت است و آینده‌نگری و نهادینه کردن ارتباطات سازمانی و برنامه‌ریزی در جهت فعالیت در فضای مجازی و تولید محتوای دینی و فرهنگی و تقویت جبهه رسانه‌های انقلابی و ارزشی مهم‌ترین اولویت روابط عمومی تبلیغات اسلامی مازندران در سال جدید باشد.

 در این جلسه محمدرضا فلاح‌نیا مسؤول روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران گزارشی از فعالیت‌های روابط عمومی در سال گذشته را ارائه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه