English

سورتینگ‌داران مازندران در انتظار بسته حمایتی ویژه دولت

مدیرعامل شرکت تعاون سورتینگ‌داران و ذخیره‌سازان سرسبز مازندران در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار اختصاص بسته ویژه حمایتی از سوی دولت برای رفع مشکلات و تنگناهای مالی به وجود آمده ناشی از سرما شد.

سورتینگ‌داران مازندران در انتظار بسته حمایتی ویژه دولت

به گزارش خبرگزاری موج، عباسعلی علیزاده، با اشاره به مشکلات سورتینگ‌داران استان اظهار کرد: بسیاری از فعالان اقتصادی این بخش در حال حاضر برای گذاران امور زندگی به دلیل سرمازدگی مرکبات به شدت نیازمند حمایت‌های جدی هستند.

وی با اعلام اینکه برخی از فعالان این بخش تعهدات میلیاردی به باغداران دارند، افزود: به دلیل سرمای به‌وجود آمده امکان عمل به این تعهدات وجود ندارد به همین دلیل افراد فعال در این بخشی با چک‌های خالی یک میلیارد تومانی دست طلبکاران مواجه هستند که زندگی آنها به شدت دچار اختلال شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی سورتینگ‌داران و ذخیره‌سازان سرسبز مازندران خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل انتظار است که متولیان استان و ملی نسبت به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به این افراد اقدام کنند.

این مسوول با اعلام اینکه بسیاری از افراد فعال در این حوزه برای خرید اقدام به دریافت تسهیلات با سود بلندمدت کردند، افزود: انتظار است که با رایزنی با متولیانی بانکی زمینه‌ای ایجاد شود که سود بانکی در نظر گرفته شده برای این افراد به صورت مناسب کاهش یافته و یا بانک‌ها متقاعد شوند که این سود بانکی را دریافت نکنند.

علیزاده یادآور شد: برای جلوگیری از فشار مشکلات مالی انتظار داریم که بانک برای بازپرداخت تسهیلات پرداخت شده دو سال تنفس اعلام کنند، به این دلیل که در حال حاضر امکان پرداخت بدهی به‌دلیل سرما به‌وجود آمده برای ما فراهم نیست.

وی با بیان اینکه برخی از سورتینگ‌داران به‌دلیل بدهی مالیاتی ناشی از خرید مرکباتی که نتوانستند به فروش برسانند ممنوع‌الخروج هستند، اظهار کرد: انتظار داریم که دولت نسبت به کاهش مشکلات سورتینگ‌داران استان اقدام کند.

مدیرعامل تعاونی سورتینگ‌داران و ذخیره‌سازان سرسبز مازندران با اعلام اینکه مشکلات ما در استان حل و فصل نشد، گفت: موضوع نگران‌کننده وضعیت مالی این قشر را در غالب نامه‌ای به رئیس جمهور در حال پیگیری هستیم و رونوشت این نامه در اختیار استانداری مازندران و مجمع نمایندگان استان قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی