English

دستگاه خدمات‌رسان با واحدهای تولیدی آسیب دیده تعامل داشته باشند

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: دستگاهای خدمات‌رسان برق و گاز با واحدهای تولیدی مشارکت و تعامل داشته باشند تا چرخه تولید ادامه یابد.

دستگاه خدمات‌رسان با واحدهای تولیدی آسیب دیده تعامل داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالله مهاجر دارابی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی مازندران در استانداری اظهار داشت: 19 کمیته تخصصی در بخش‌های مختلف در اتاق تشکیل شد و در زمینه  بین‌المللی، 14 پذیرش برای اعزام داشتیم که شش اعزامی به کشورهای حوزه دریای خزر و اروپایی مانند ایتالیا، آلمان و فرانسه بوده است.

وی افزود: در زمینه آموزش سال گذشته 50 جلسه آموزشی در حوزه‌های مختلف به ویژه تجارت جهانی برگزار شد زیرا یکی از مهم‌ترین مشکلات جدی ورود به حوزه‌های تجارت جهانی است.

مهاجر تصریح کرد: مشکلات تامین اجتماعی واحدها تا حدودی برطرف شد که باید دستگاه خدمات‌رسان برای برق و گاز نیز با واحدهای تولیدی مشارکت و تعامل داشته باشند تا چرخه تولید ادامه یابد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: در 11ماه امسال 867 فقره به ارزش 423 میلیون دلار  محصول به کشورهای آذربایجان، ترکمنستان، روسیه، پاکستان،آلمان و بسیاری از کشورهای دیگر صادر شد.

وی افزود: برخی از بنگاه‌های اقتصادی که مطالبات خود را دریافت نکردند اداره کل مالیاتی با صاحبان تعامل داشته باشند و جرایم تاخیر پرداخت را ببخشد.

مهاجر بیان کرد: باید برای رشد و توسعه اقتصاد جامعه دستگاه‌های اجرایی  با بخش خصوصی تعامل بیشتری داشته باشند که در زمینه برق و گاز کارخانجات و واحدهای تولیدی مشکلات مورد نظر کاهش یافت.

وی گفت: اتحادیه فنی و مهندسی نیز اتحادیه ویژه استان بوده که باید توجه ویژه ای به آن شود و شاهد رشد اقتصادی در این زمینه نیز باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه