English

۲۱۵ مدیر پایه در مازندران از قشر بانوان هستند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: تنها سه مدیر ارشد، هفت مدیر میانه و ۲۱۵ مدیر پایه استان از قشر بانوان هستند.

۲۱۵ مدیر پایه در مازندران از قشر بانوان هستند
به گزارش خبرگزاری موج، مریم جمشیدی  با اشاره به نگاه دولت تدبیر و امید به مدیریت بانوان اظهار داشت: در حال حاضر این وضعیت در مازندران مطلوب است به طوریکه سه مدیر ارشد ، ۷مدیر میانه و ۲۱۵ مدیر پایه استان مازندران از قشر بانوان هستند.
 
وی، گفت: بیش از شش هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش اشتغال زنان سرپرست خانوار و کار آفرین استان اختصاص شده شد که همه آن جذب شده است و در بسته رونق تولید بیش از هزار کارگاه تولیدات زنان از تسهیلات یاد شده برخوردار شدند.
 
جمشیدی، با اشاره به اهمیت نقش زن در تربیت فرزند ، گفت: بنابر آمار کشور ۸۶درصد زنان کشور شغل رسمی و دولتی ندارند   اما این قشر تاثیر گذار دوشادوش مردان در جامعه سهم  و مشارکت دارند.
 
وی با بیان اینکه برنامه های شاخص  هفته زن امسال شامل تجلیل از  ۴۰ بانوی نمونه استان و یک بانوی رسانه ای استان است، ادامه  داد: این مراسم در ۲۲ اسفندماه ساعت سه عصر در سالن تامین اجتماعی ساری برگزاری می شود.
 
وی ادامه داد: در عین حال  متولیان  آموزشی باید با زبان زمان در مدارس و با کمک ظرفیت  سازمان هایی همچون بهزیستی تبلیغات اسلامی و ... به آسیب های فضاهای  مجازی بپردازند و دانش آموزان را با این بخش آشنا کنند.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: در حوزه ارتقاء سلامت بانوان  بیش از هزار و ۸۱۶ برنامه آموزشی برگزار شده است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه