English

دانشگاه پیام نور هادی‌شهر باید پیشرو توسعه علمی و فرهنگی در بین دانشگاه‌های مازندران شود

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور هادی‌شهر باید پیشرو توسعه علمی و فرهنگی در بین دانشگاه‌های مازندران شود، گفت: باید به مرحله‌ای از توانایی علمی در کشور برسیم که بتوانیم با استفاده از علم، تولید ثروت بکنیم و از همان ثروت نیز برای پیشرفت علم بهره بگیریم.

دانشگاه پیام نور هادی‌شهر باید پیشرو توسعه علمی و فرهنگی در بین دانشگاه‌های مازندران شود

به گزارش خبرگزاری موج، ولی‌الله نانواکناری در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان دانشگاه پیام‌نور واحد هادی‌شهر خطاب به اساتید و دانشگاهیان اظهار کرد: مسیر هدایت به واسطه اساتید برداشته می‌شود و کسانی که در این مسیر قدم برمی‌دارند رسالت انبیا را به عهده دارند.

وی به حکومت جهان اسلامی که بعد از رسول اکرم پا به عرصه ظهور گذاشت، اشاره کرد و افزود: این حکومت، ایران و همه کشورهای اسلامی را در برگرفت و جهانی نو با دانش، بینش و تفکر جدید ساخته شد اما جهان اسلام بعد از پیامبر و ائمه اطهار از مسیر خود منحرف شد تا با پیروزی انقلاب اسلامی ایران این تفکرات دوباره ظهور کرد و ما را در مسیر معصومین قرار داد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در رسالت امام(ره) علم آموزی به عنوان فراگیری نور است، گفت: اگر می‌خواهیم در جامعه به آن شایستگی که در قرآن برای بشریت ترسیم کرده است، دست یابیم باید دانش و بینش خود را با قرآن و عترت همراه کنیم.

نانواکناری با بیان اینکه علم، پایه پیشرفت همه‌جانبه یک کشور است و هر کس این اقتدار را داشته باشد، می‌تواند به همه‌ی مقاصد خود دست پیدا کند، اظهار کرد: باید به مرحله‌ای از توانایی علمی در کشور برسیم که بتوانیم با استفاده از علم، تولید ثروت بکنیم و از همان ثروت نیز برای پیشرفت علم بهره بگیریم.

وی در پایان با بیان اینکه جای بسی خوشحالی است که دانشگاه پیام‌نور توانسته است با تعداد جمعیت دانشجویی و اساتید مجرب و متعهد در مسیر علم‌آموزی گام مؤثری بردارد، گفت: انتظار ما این است دانشگاه پیام‌نور هادی‌شهر بتواند پیشرو در مسیر توسعه علمی و فرهنگی در بین دانشگاه‌های مازندران باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه