English

محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای مازندران اعمال می شود

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از فردا در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود.

 محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای مازندران اعمال می شود

به گزارش خبر گزاری موج، علیرضا قدمی گفت: در حال حاضر سطح محورهای مازندران خشک بوده و از لحاظ جوی مشکلی نداریم.

وی افزود: همچنین آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای استان، افزود: محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هر هفته به‌منظور تسهیل تردد انواع وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز ترافیک اعمال می‌شود.

این مسؤول به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 22 روزهای چهارشنبه 18، پنج‌شنبه 19 و جمعه 20 اسفندماه امسال از این محور ممنوع است.

قدمی بیان کرد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 22 روز جمعه 20 اسفندماه امسال از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 20 اسفندماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران به ادامه انسداد شبانه محورهای کندوان تا 20 اسفند ماه امسال اشاره کرد و افزود: انسداد شبانه این محور نیز در روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته به‌جزء ایام تعطیل اعمال می‌شود.

این مسوول با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند.

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه