English

انحلال ۱۶۴ شرکت در مازندران

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران از ثبت ۷۴۸ شرکت سال جاری در استان خبر داد و گفت: ۱۶۴ شرکت نیز امسال منحل شد.

انحلال 164 شرکت در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، محمد حسن بهادر با اشاره به این موضوع که بیشتر شرکت‌های ثبت شده در استان از نوع سهامی خاص و با مسئولیت محدود است گفت: ۸۰ مورد  از شرکت‌های ثبت شده در سال جاری تعاونی  بوده است و در این مدت ثبت شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل درصد کاهش داشته و ۱۶۴ شرکت نیز منحل شده‌اند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک  با بیان اینکه تمامی فرآیندهای ثبت و تغییرات شرکت‌ها به صورت مکانیزه صورت گرفته است افزود: ۹ هزار و ۷۵۶ مورد تغییرات نیز در فضای مجازی و غیر حضوری تا پایان بهمن ماه سال جاری انجام شده است و از حیث شرکت‌های ثبت شده سال جاری استان مازندران رتبه هفتم  کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه از پلمب دو هزار و ۱۵۳ دفتر روزنامه و دفتر کل در استان در  این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: سامانه جامع ثبت شرکت‌ها با هدف تسریع، دقت و پاسخگویی مطلوب به متقاضیان طراحی شده است و به برخی محاسن آن از قبیل در نظر گرفته شدن رفاه حال متقاضیان و جلوگیری از اتلاف وقت و سفرهای زاید و جلوگیری از حضور فیزیکی مراجعین در ادارات ثبت و نیز دقت سرعت در پاسخگویی اشاره کرد.

بهادر گفت: تمام فرایندهای ارائه خدمات ثبتی به مراجعین با هدف حفظ و حراست از حقوق برنامه ریزی شده و خوشبختانه ادارات ثبت اسناد و املاک در راستای مکانیزه  شدن ارائه خدمات به مردم از ادارات پیشرو در کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه