English

تیم فوتبال خونه به خونه بابل مهمان نفت مسجد سلیمان

تیم‌های نساجی قائم‌شهر و خونه به خونه بابل در لیگ دسته یک فوتبال کشور به‌عنوان دو نماینده مازندران به مصاف حریفانی از شمال و جنوب می‌روند.

تیم فوتبال خونه به خونه بابل مهمان نفت مسجد سلیمان

به گزارش خبرگزاری موج، از هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور سه‌شنبه 17 اسفندماه دو نماینده مازندران، تیم نساجی قائم‌شهر در دیداری خانگی در شهرآورد شمال به مصاف تیم ملوان بندرانزلی می‌رود اما خونه به خونه بابل مهمان نفت مسجدسلیمان است.

تیم نساجی در حضور تماشاگران پرشورش از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر در بازی حساس شهرآورد شمال میزبان تیم مدعی ملوان بندرانزلی است.

این بازی در حالی در قائم‌شهر برگزار می‌شود که نساجی هفته گذشته در دیدار خارج از خانه در برابر استقلال اهواز به تساوی یک بر یک دست یافت.

در جدول رده‌بندی شاگردان حسین مسگرساروی در تیم نساجی قائم‌شهر با 39 امتیاز در رده هشتم و ملوان بندرانزلی با 46 امتیاز به‌عنوان یکی از تیم‌های مدعی صعود در مکان دوم جدول جای دارد.

همچنین تیم خونه به خونه بابل به‌عنوان دیگر نماینده مازندران روز سه‌شنبه 17 اسفند از ساعت 15:30 دقیقه در بازی خارج از خانه مهمان دیگر نماینده جنوب کشور، نفت مسجد سلیمان است.

شاگردان نادر دست‌نشان در تیم خونه به خونه بابل در حالی به مصاف تیم قعرنشین نفت مسجد سلیمان می‌روند که هفته گذشته در برابر دیگر نماینده جنوب، ایرانجوان بوشهر در دیداری خانگی دو بر یک مغلوب شدند.

در جدول رده‌بندی تیم خونه به خونه بابل با 38 امتیاز در مکان نهم و نفت مسجد سلیمان با 24 امتیاز در بین 18 تیم در رده پانزدهم قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه