English

۶ هزار واحد مسکونی در طوفان دو روز گذشته دچار آسیب شد

علی ادیانی اظهار داشت: بر اساس آمار ۶ هزار واحد مسکونی در طوفان دو روز گذشته در استان دچار آسیب شد که همین امر نیازمند تخصیص اعتبار ویژه است.

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی به خسارات ناشی از سقوط درختان بر خودروها و منازل مسکونی اشاره کرد و ادامه داد: این درختان متناسب با طبیعت اینجا نیستند و باید هر چه زودتر درختان قطور و حادثه‌ساز تعیین‌تکلیف شوند.

این مسوول بیان کرد: درخت نارنج، بهترین گزینه برای زیباسازی شهر و مشجر کردن خیابان‌ها است؛ چرا که ارتفاع آن در هنگام طوفان هم آسیبی به خطوط برق و آب نمی‌رساند.

ادیانی گفت: بعضی از نکته‌ها به دلیل غفلت در مدیریت شهری، خود ساخته است و کاشت درختان یکی از همین نکات است.

وی به خدمات‌دهی مناسب مدیران زیرساختی و روساختی به مردم بعد از حادثه طوفان خبر داد و افزود: با مدیریت در تمام حوزه‌ها در قائم‌شهر بیش از ۲۴ ساعت برق نداشتیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگرانیم بعد جلسات ستاد بحران مدیران به اتاق‌های خود بروند و ما با دست خالی محل رجوع مردم شویم، اظهار کرد: بر حسب آمار ۶ هزار واحد مسکونی در این حادثه آسیب دید که یک سوم آن مربوط به قائم‌شهر است و همین امر نیازمند تخصیص اعتبار ویژه است.

ادیانی در پایان گفت: عدل اقتضا می‌کند اعتبارات به میزان خسارات وارده باشد و ظرف مدت زمانی معقول در دسترس مردم قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه