English

مشکل خاموشی در برخی از شهرهای مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: به‌ دلیل طوفان و بارش شدید باران با مشکل خاموشی و قطعی برق در برخی مناطق استان مواجه شدیم که حجم خسارت در شهرهای آمل، بابل و قائم‌شهر بسیار بالا است.

مشکل خاموشی در برخی از شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم شهابی اظهار کرد: به‌دلیل طوفان و بارش شدید باران با مشکل خاموشی و قطعی برق در برخی مناطق مازندران مواجه شدیم که حجم خسارت در شهرهای آمل، بابل و قائم‌شهر بسیار بالا است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر با مشکل خاموشی در شهرهای آمل، بابل و قائم‌شهر روبه‌رو هستیم، اضافه کرد: همکاران شرکت توزیع برق استان به‌صورت جدی پای کار هستند و از استان‌های همجوار نیز در این زمینه درخواست کمک کردیم تا بتوانیم با قوت نسبت به رفع مشکل اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه از همان لحظات اولیه آغاز طوفان از ۴۱۰ خط اصلی برق بیش از ۵۰ درصد آن دچار مشکل قطعی و خاموشی شد، بیان کرد: در حال حاضر حدود ۱۱۰ خط برق‌دار و حدود ۱۰۰ خط بدون برق هستند که همکاران در حال رفع عیب و شناسایی هستند.

این مسؤول افزود: احتمال دارد برخی مناطق روستایی دچار مشکل باشد که درخواست ما از افراد این است در سریع‌ترین زمان به ما اطلاع دهند.

شهابی در پایان گفت: توصیه ما به افراد این است با مشاهده سیم‌پارگی و مواردی از این قبیل مراتب را به سامانه ۱۲۱ اطلاع دهند و به هیچ وجه نزدیک نشوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه