English

زیر ساخت های لازم برای رونق اشتغال در روستاهای مازندران فراهم است

استاندار مازندران گفت: زیر ساخت های لازم برای رونق اشتغال در روستاهای مازندران فراهم است.

به گزارش خبرگزاری موج از مازندران، ربیع فلاح جلودار در جمع دهیاران منتخب استان، با بیان این که روستا کانون تولید است، افزود: روستاها در تامین امنیت غذایی کشور سهمی بسزا دارند و دهیاران زمینه ساز تحقق این نقش هستند.

وی خود را روستا زاده دانست و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در توسعه روستاها و تأمین زیرساخت‌ها، عمران و آبادانی صورت گرفت.

فلاح اقدامات مهم در توسعه روستا را در گام بعدی، اجرای طرح هادی اعلام کرد و گفت: اکنون با جذب سرمایه‌گذاری‌ها، ایجاد فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی و افزایش درآمد با حفظ نیروها و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در روستاها مورد توجه است.

استاندار مازندران با بیان اینکه باید با تقویت جبهه تولید و اشتغال زایی در روستاها از مهاجرت های بی رویه ممانعت شود و زمینه کار و فعالیت اقتصادی در روستاها فراهم شود، گفت: ما امروز صاحب تجارب بسیار مفید و سازنده در بها دادن به توسعه روستاها هستیم و امیدواریم با یک حرکت تحولی بتوانیم اهدافمان را در این زمینه عینیت ببخشیم.

فلاح با اشاره به هدف " هر روستا –یک طرح اقتصادی " تا پایان سال ۹۵ بیان داشت: دولت در این راستا با مشارکت و اعطای تسهیلات کم بهره، زمینه رونق کسب و کار در روستاها را فراهم آورده است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: اگر در این حوزه بتوانیم از ظرفیت‌های خوب و قانونی دهیاری‌ها و شوراها در جلب رضایت مردم و خلق ثروت در روستاها بهره بگیریم، قطعاً می‌توانیم در ادامه مسیر موفق، ‌ شایسته و مطلوب عمل کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه در هفته دولت ۱۶۰۰ روستا بالای ۲۰ خانوار از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند، اظهار داشت: روستاها در مازندران با داشتن آب، برق و مخابرات از زیر ساخت های لازم برای رونق اقتصادی برخوردار هستند.

مقام عالی دولت در مازندران متوسط درآمد روستاهای مازندران را ۳۰ درصد بیشتر از روستاهای دیگر کشور عنوان کرد و گفت: روستاهای برخوردار با ظرفیت های مختلف در استان وجود داردکه با نگاه ویژه به این روستاها خوداتکایی ملی صورت می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی