English

مدیران اقدامات دولت در مازندران را در رسانه ها منعکس کنند

علیرضا یونسی بیان داشت: مدیران باید اقدامات دولت در استان را به صورت مناسب منعکس کنند و در فضای رسانه اقدامات را به خوبی تشریح کنند.

به گزارش خبرگزاری موج، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: در حال حاضر برای توسعه استان نیاز به فضای همدلی و تفاهم است و باید برای بهبود وضعیت استان تلاش مضاعف مانند دوران دفاع مقدس انجام شود، با وجود اختلاف سلیقه در کنار همدیگر برای توسعه استان تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: با وجود ضعف‌ها و اشکالاتی که در استان وجود دارد در بسیاری از شاخص‌ها در استان رنگ و بوی مثبت دیده می‎شود، مدیران ادارات و نهادها باید اقدامات دولت در استان را به صورت مناسب منعکس کنند و در فضای رسانه اقدامات را به خوبی تشریح کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: باید نور امید را در دل مردم ایجاد کنیم، از ضرورت فضای مجازی در استان برای بیان اقدامات دولت باید به صورت مناسب استفاده شود.

وی در ادامه بیان داشت: با به سرانجام رسیدن برجام کشور از تهدیدات هسته‎ای نجات پیدا کرد و همه کشورها به حقانیت ایران اسلامی در ارتباط با فعالیت هسته‌ای رای دادند و به همه جهانیان ثابت شد که اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مسائل هسته‌ای صلح آمیز بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: با اقداماتی که دولت در کشور انجام داد، مردم نسبت به آینده کشور و استان مازندران امیدوار شدند، زمینه رشد و تعالی در کشور فراهم شد.

وی با اشاره به برگزاری مناسب انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم با برگزاری انتخابات خانه ملت خانه تکانی اساسی در مجلس انجام دادند، تنها ۷۰ نماینده مجلس از دور قبل به مجلس جدید راه یافتند و این موضوع نشان می‎دهد که مردم خواهان تغییر و تحول اساسی در کشور هستند.

یونسی ادامه داد: مردم در انتخابات ثابت کردند که با هیچ فرد و گروهی عهد اخوت نبستند و افراد دلسوز و متعهد را انتخاب می‎کنند، در غیر این صورت افراد کم‌کار را کنار می‎زنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه