English

قهرمانی کاراته بانوان فریدونکنار در مازندران با کسب ۱۲ مدال رنگارنگ

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از قهرمانی کاراته بانوان این شهرستان در مازندران با کسب ۱۲ مدال رنگارنگ خبر داد.

قهرمانی کاراته بانوان فریدونکنار در مازندران با کسب ۱۲ مدال رنگارنگ

به گزارش خبرگزاری موج، کاظم رنجبر با اشاره به افتخارآفرینی تیم کاراته فریدونکنار، اظهار کرد: تیم کاراته بانوان فریدونکنار با مربیگری خانم باقری در مسابقات استانی سبک شوتوکان w. s. k. f انتخابی کشوری توانست قهرمان شود.

وی افزود: این تیم توانست با کسب چهار مدال خوشرنگ طلا، چهار مدال نقره و چهار مدال برنز به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به جامعه ورزشی و همه مردم شهرستان، گفت: مدال‌آوران فریدونکناری حاضر در این رقابت‌ها در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خوش درخشیدند.

رنجبر در تشریح اسامی مدال‌آوران فریدونکناری حاضر در این رقابت‌ها در رده سنی جوانان، بیان کرد: مهدیس صفایی و شکیلا حیدری در این رده مدال طلا گرفتند و مدال برنز نیز به الهام قربانی رسید.

وی درباره افتخارات تیم کاراته بانوان فریدونکنار در رده سنی نوجوانان از کسب مدال طلا توسط زهرا جعفری و مدال برنز توسط فاطمه زهرا رضایی خبر داد و تصریح کرد: در رده سنی نونهالان نیز مدال طلا از آن مهرآسا محمودی از شهرستان فریدونکنار شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در تشریح اسامی افتخارآفرینان در رده سنی خردسالان نیز کسب مدال نقره توسط چهار ورزشکار دختر این شهرستان به نام‌های نیایش محمدزاده، الینا قاسم‌زاده، ستایش محمدزاده و حدیثفدایی را حائز اهمیت برشمرد.

رنجبر با اشاره به کسب گردن آویز برنز توسط فاطمه پورطهماسب و معصومه ابراهیمی در رده سنی بزرگسالان تیم کاراته بانوان فریدونکنار، گفت: ورزش فریدونکنار روز به روز با رشد خوبی که دارد در مسیر توسعه قرار گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه