English

۶۰۰ پروژه ورزشی در کشور به اتمام رسید

محمود گودرزی گفت: ۶۰۰ پروژه ورزشی از ۴ هزار پروژه ورزشی دولت قبل در کشور به اتمام رسید و بنا داریم در فرصت‌های مناسب آنها را به اتمام برسانیم.

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر ورزش و جوانان در مراسم کلنگ‌زنی پروژه سالن ورزشی ۵ هزار نفری جویبار اظهار کرد: شهید رجایی و باهنر دو اختر تابناک انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: در سال‌های ۴۷ و ۴۸ کشتی می‌گرفتم و یک بار رمضانعلی خدر کشتی گرفتم و از وی شکست خوردم و با امامعلی حبیبی، عبدالله موحد هم دوره بودم و دیگر کشتی‌گیران استان مازندران هم آشنایی دارم.

گودرزی درباره وضعیت ورزش استان مازندران گفت: مازندران قلب ورزش ایران است، چارچوب و اساس ورزش ایران اسلامی در تاثیر این استان است.

وزیر ورزش تاکید کرد: باید قدردان این موضوع باشیم و ما هم از قهرمانان این رشته ورزشی تجلیل می‌کنم.

گودرزی در ادامه به اقدامات انجام شده دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: دولت زمینه کاهش تهدید و تحریم‌های بین‌المللی را فراهم کرد ولی البته برخی‌ها تلاش دارند که این اقدامات دولت را منکوب کنند.

وی اضافه کرد: دولت زمینه افزایش صادرات نفت را فراهم کرد، میزان نفت ما به ۸۰۰ هزار بشکه هم کاهش پیدا کرده بود که اگر برجام اتفاق نمی‌افتاد کشور دچار مشکلات بسیار جدی‌تر می‌شد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: حل ممنوعیت انتقال پول که مشکلات جدی ایجاد می‌کرد، افزایش میزان مشارکت سرمایه‌گذاری، رشد اقتصادی مثبت و تثبیت شرایط اقتصادی و عدم وارد شدن شوک اقتصادی دیگر به کشور از جمله اقدامات دولت در کشور بود.

وی خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت‌ها در زمینه راه و سالن‌های ورزشی، بیمارستان‌ها از جمله اقدامات دولت یازدهم بود، روزی که بنده در این مسوولیت قرار گرفتم بیش از ۴ هزار و ۲۸۰ پروژه از دولت قبل تحویل داده شد که اکنون ۶۰۰ پروژه ساماندهی شد.

گودرزی ادامه داد: در هیچ جای کشور هیچ کلنگی را برای فضای ورزشی به زمین نزدم، تنها جایی که کلنگ‌زنی کردم در جویبار بود که این کلنگ به زمین می‌خورد برای اینکه اثبات کنیم که حرف راست می‌زنیم تا بخشی از اعتبارات این پروژه تامین نشده اقدامی نکنیم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ورزش جویبار را به صورت خاص می‌بینم، نمونه عینی آن احداثسالن ۵ هزار نفری است که اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان نیاز دارد و ۱۰ هزار متر فضا دارد که سالن اصلی مسابقه و سالن‌های جنبه برای این مجموعه در نظر گرفته شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی