English

اجرای ۲۱۰ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای ۲۱۰ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان در سه سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج، سید مصطفی موسوی گفت: رسالت اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی اجرا و تکمیل زیرساخت مناسب برای سرمایه‌گذاری در بخش تولید و صنعت، در شهرک‌های صنعتی است.

وی افزود: اقدامات مناسبی در دولت تدبیر و امید برای تکمیل زیرساخت‌ها انجام شده که در سه سال اخیر ۲۱۰ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران مهم‌ترین پروژه‌های انجام شده در شهرک‌های صنعتی استان را شامل احداثو نوسازی تصفیه‌خانه فاضلاب، گازرسانی، ایستگاه تقلیل فشار گاز، هدایت آب‌های سطحی، شبکه جمع‌آوری فاضلاب، خرید ماشین آتش‌نشانی، احداثساختمان آتش‌نشانی، زیرسازی و آسفالت معابر داخلی، روشنایی معابر، اجرای شبکه فیبر نوری دانست و بیان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها مبلغ ۱۹۵ هزار و ۳۸ میلیون ریال هزینه شده است.

این مسؤول با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی در شرکت شهرک‌های صنعتی، خاطرنشان کرد: براساس اولویت‌بندی و با توجه به منابع، پروژه‌های عمرانی اجرا می‌شود.

موسوی گفت: برنامه‌ریزی و کنترل پروژه بسیار تأثیرگذار است چرا که هدایت پروژه براساس زمان‌بندی و بودجه تعیین‌شده سبب کاهش هزینه‌ها و بهره‌برداری پروژه در زمان مقرر می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه