English

یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای پست بابکان آمل هزینه شد

قاسم شهابی اظهار کرد: برای بهره‌برداری از پروژه بزرگ احداثخروجی‌های جدید ۲۰ کیلوولت پست کمپکت بابکان از سوی شرکت توزیع برق مازندران بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای پست بابکان آمل هزینه شد

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در مراسم افتتاح پروژه‌های برق ایستگاه بابکان آمل با همکاری شرکت توزیع برق مازندران برق و شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در ایستگاه بابکان اظهار کرد: در هفته دولت امسال شرکت توزیع برق مازندران توانست پروژه‌های زیادی را برای رفاه حال مردم و ارائه خدمات مناسب‌تر و مطلوب‌تر ارائه کند.

وی افزود: با همکاری، همدلی و همدلی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان و شرکت توزیع برق مازندران در شهرستان آمل اقدام بزرگی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر و کاهش خاموشی در بخش‌های مختلف شکل گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تصریح کرد: بهره‌برداری از پروژه بزرگ احداثخروجی‌های جدید ۲۰ کیلوولت پست کمپکت بابکان به همراه عملیات افزایش ظرفیت ترانسفورماتور، نصب و راه‌اندازی کانکس دوم ایستگاه ۶۳٫۲۰ کیلووات برق بابکان از مهم‌ترین اقدامات با اعتبارات لازم در هفته دولت بود.

این مسوول خاطرنشان کرد: این مهم با همکاری و همراهی دو دستگاه اجرایی اتفاق افتاد و پیمانکاران شایسته‌ای در آن تلاش داشتند.

شهابی با تأکید بر گزارش لحظه به لحظه پیشرفت این پروژه، ادامه داد: بدون ایجاد و افتتاح این دو پروژه شاهد خاموشی‌های زیادی طی فصل گرم تابستان در آمل بودیم.

وی با اعلام اینکه حدود ۳۰ هزار مشترک برق در بخش روستایی غرب آمل از نعمت برق برخوردارند که جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر را شامل می‌شود، اظهار کرد: تنها برای بهره‌برداری از پروژه بزرگ احداثخروجی‌های جدید ۲۰ کیلوولت پست کمپکت بابکان از سوی شرکت توزیع برق مازندران بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: در بخش پروژه‌های در دست اقدام این شهرستان می‌توان به ایجاد ایستگاه آمل ۵، افزایش ظرفیت ایستگاه آمل ۱ و ۴ و پست سه راهی چلاو اشاره کرد.

شهابی با اعلام اینکه مدیران با ورود فصل گرم سال نگران خاموشی در آمل بودند، یادآور شد: نسبت به سال‌های گذشته امسال کمترین خاموشی در تابستان برای آملی‌ها را شاهد بودیم ولی در سال گذشته خاموشی‌ها زیاد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی