English

دولت از ظرفیت دریای خزر در حوزه تجارت خارجی استفاده بهینه نکرد

علی اصغر یوسف نژادبا اشاره به ظرفیت‌های استان مازندران در حوزه‌های مختلف دریا، گفت: دولت از ظرفیت دریای خزر در حوزه تجارت خارجی استفاده بهینه نکرد.

به گزارش خبرگزاری موج، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه رفع همه گرفتاری‌ها در استان نیاز به تامین اعتبار ندارد، تصریح کرد: در برخی مواقع سیاست‌گذاری‌ها اثرگذار است.

یوسف نژاد با اشاره به ظرفیت‌های استان مازندران در حوزه‌های مختلف دریا، افزود: دولت از ظرفیت دریای خزر در حوزه تجارت خارجی استفاده بهینه نشده است و بخش خصوصی استان در این بخش نیاز به کمک ویژه‌ای دارد.

وی با اعلام اینکه دولت مجوز هشت منطقه آزاد تجاری را در کشور صادر کرد، گفت: مازندران هم از ظرفیت‌های مناسبی برای ایجاد منطقه آزاد تجاری برخوردار است، سه منطقه در استان می‎توانست به عنوان منطقه آزاد تجاری معرفی شود، انتظار داریم که دست‌کم یکی از مناطق استان که حق مازندران است به عنوان منطقه آزاد معرفی شود.

یوسف‎نژاد در ادامه به بحثانتقال آب دریاچه خزر نیز اشاره کرد و گفت: در بحثانتقال آب به مباحثکارشناسی آن دقت نظر بیشتری انجام شود.

وی با اعلام اینکه مازندران از ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه کشاورزی برخوردار است، گفت: در این بخش و بخش گردشگری نیاز به توجه ویژه‌ای داریم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از ظرفیت‌های گردشگری مازندران به خوبی استفاده نشده و انتظار داریم که تحول مناسبی در این بخش‎ها انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه