English

۱۰۲ میلیارد تومان در حوزه ارتباطات بابل سرمایه گذاری می شود

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت: ۱۰۲ میلیارد تومان در یک سال آینده در حوزه ارتباطات در بابل سرمایه‌گذاری می‌شود.

۱۰۲ میلیارد تومان در حوزه ارتباطات بابل سرمایه گذاری می شود

به گزارش خبرگزاری موج، حسین مهری با اشاره به بهبود شاخص ارتباطی کشور، گفت: در حوزه پست، سرویس‌های پستی را از هفت سرویس به ۲۲ سرویس اعم از فیزیکی و الکترونیکی و … ارتقا دادیم.

وی بیان داشت: هوشمندسازی اماکن، راه اندازی استعلامات بین‌دستگاهی املاک بین دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، راه‌اندازی پست هوشمند، سیستم رهیاب و سیستم نرم‌افزار یکپارچه‌سازی در ۳۱ نقطه استان در بهبود سرعت و کیفیت خدمات از اقدامات انجام شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به اقدامات انجام‌شده در طی سه سال اخیر در مازندران، ادامه داد: افزایش پهنای باند به چهار برابر، افزایش شبکه انتقال به ۳٫۵ برابر، ۱۰ برابر شدن پهنای باند مصرفی، ۳ هزار و ۶۲۱ روستا دارای تلفن خانگی و ارتباط تلفنی شدند، واگذاری اینترنت به ۱۰۱ روستا را داشتیم و مشترکان اینترنت ۱۳ برابر شدند.

مهری از افتتاح پنجره واحد خدمت دولت الکترونیک در مازندران خبر داد و اضافه کرد: ۷۳۹ میلیارد تومان میزان سرمایه‌گذاری است که از ابتدای دولت یازدهم در مازندران انجام شد.

وی اظهار کرد: میزان سرمایه‌گذاری که امروز در استان افتتاح می‌شود ۳۲۲ میلیارد تومان است و ۷۷۹ پروژه در مازندران با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران یادآور شد: در حوزه ارتباطات در مازندران واگذاری اینترنت به ۸۰۰ روستا تا پایان دولت دهم است، شبکه انتقال مازندران به سه برابر وضعیت موجود ارتقا می‌یابد، شبکه پهنای باند مازندران به چهار برابر وضعیت موجود می‌رسد، ۵۲۰ کیلومتر فیبر نوری میان‌شهری ایجاد می‌شود و سه مرکز دیتا در قائم‌شهر، آمل و چالوس داریم و توسعه تری‌جی از ۴۴ شهر فعلی به ۵۸ شهر و توسعه نسل چهار را از ۲۱ شهر به ۴۰ شهر تا پایان این دولت داریم.

وی همچنین به اقدامات انجام‌شده طی سه سال اخیر در شهرستان بابل اشاره کرد و افزود: رشد سه برابری پهنای باند در بابل، رشد چهار برابری شبکه انتقال، رشد هشت برابری مشترکان اینترنت و واگذاری اینترنت به ۳۵ روستای شهرستان بابل از دیگر اقدامات انجام‌ شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران به واگذاری اینترنت به ۲۵۰ روستای بابل، افزایش نسل سوم از یک شهر به هفت شهر و بهره‌برداری فورجی در شهر بابل نیز اشاره کرد.

این مسؤول اضافه کرد: میزان سرمایه‌گذاری از ابتدای کار دولت در شهرستان بابل در بخش ارتباطات ۱۳۱ میلیارد تومان بود و میزان سرمایه‌‌گذاری در افتتاح هفته دولت امسال ۱۵۴ میلیارد تومان است.

مهری با اشاره به اجرای مهم‌ترین برنامه‌های آینده در بابل ادامه داد: واگذاری اینترنت به تمام روستاهای بالای ۱۵ خانوار، رشد چهار برابری پهنای باند، رشد سه برابری شبکه انتقال، تری‌جی از هفت به ۱۰ شهر و نسل چهار از یک شهر به هشت شهر توسعه می‌یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه