English

باید از توانمندی دانشجویان مؤسسات غیردولتی استفاده شود

فضل‌الله ایرجی‌کجوری گفت: باید در برنامه فرهنگی و اجتماعی از توانمندی دانشجویان مؤسسات غیردولتی و غیرانتفاعی استفاده شود.

باید از توانمندی دانشجویان مؤسسات غیردولتی استفاده شود

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم اختتامیه نخستین نشست سراسری معاونان فرهنگی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در دانشگاه مازندران اظهار کرد: گزارشاتی که از بخش‌های مختلف مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی دریافت کردیم، گزارشات امیدوارکننده‌ای بود و امیدوارم بتوانیم همکاری بیشتری با این مؤسسات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این نشست با حضور ۱۰۴ مهمان و معاون فرهنگی برگزار شد، افزود: در این نشست ۶۰ درصد از مهمانانی که دعوت شدند حضور یافتند که از ۱۰۴ مهمان جلسه ۶۱ نفر معاون فرهنگی و ۴۳ نفر مدیران یا نمایندگان فرهنگی مؤسسات بودند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در این نشست سعی کردیم از نمایندگانی دعوت کنیم که در فعالیت فرهنگی مؤسسات موثر هستند، تصریح کرد: فعالیت دبیران و اساتیدی که در این کارگروه‌ها شرکت کردند بسیار چشم‌گیر و مورد رضایت بود.

این مسوول با تأکید بر اینکه به‌دلیل اشتراکات حوزه معاون فرهنگی و سازمان دانشجویی نیاز است نشست بعدی مشترک برگزار شود، اضافه کرد: یکی از پیشنهادات این نشست این بود در برنامه فرهنگی و اجتماعی از توانمندی دانشجویان مؤسسات غیردولتی و غیرانتفاعی استفاده کنیم.

ایرجی‌کجوری با بیان اینکه این نشست می‌تواند شروع جدیدی برای هم‌افزایی مؤسسات غیردولتی و غیرانتفاعی باشد، ادامه داد: برای دانشجویان دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی محدودیتی برای حضور در جشنواره ملی وجود نداشت، تنها محدودیت در جشنواره منطقه‎ای بود که با برگزاری این نشست امیدواریم این محدودیت رفع شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه