English

دانشگاه مازندران نتوانست مردم را از خدمات علمی خود بهره‌مند کند

والی الله نانواکناری گفت: دانشگاه مازندران نتوانست مردم را از خدمات علمی خود بهره‌مند کند و ما از مسوولان دانشگاه گلایه داریم.

دانشگاه مازندران نتوانست مردم را از خدمات علمی خود بهره‌مند کند

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: بیان این شعار نشان‌دهنده آن است که در زمینه اقتصاد مقاومتی خوب کار نشد و باید اقدام عملی انجام شود.

نانواکناری با بیان اینکه شهرستان بابلسر منطقه کشاورزی است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به این مفهوم است که ما بتوانیم در نهایت بهره‌وری از امکانات در مقابله تهدید با دشمن ایستادگی کنیم.

وی افزود: با اقدام عملیاتی و علمی در حوزه کشاورزی می‌توانیم سطح زیر کشت را افزایش دهیم و یکی از طرح‌های بسیار خوب جهاد کشاورزی در این‌باره طرح تجهیز و نوسازی زمین‌های کشاورزی است که کار بسیار کیفی است.

نانواکناری با اشاره به موقعیت گردشگری شهرستان بابلسر خاطرنشان کرد: نتوانستیم از دریچه فرهنگی ورود کنیم و با برنامه‌ریزی درست و ایجاد زیرساخت مناسب از این نعمت الهی بهره‌مند شویم.

وی با تأکید بر اینکه مسوولان نباید دردهای اجتماعی را آنگونه که مردم مطرح می‌کنند، مطرح کنند، گفت: مردم از نداری، فقر و بیکاری صحبت می‌کنند و مسؤولان نیز از این موضوعات سخن می‌گویند، در حالی که مسؤولان وظیفه دارند در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی وجود دریا و اداره‌کل شیلات را از دیگر ظرفیت‌های شهرستان بابلسر دانست و افزود: مکان رایگان و آب رایگان برای پرورش ماهی فرصت مغتنمی به‌منظور اشتغال‌زایی است اما نتوانستیم از این امکان خدادادی خوب بهره‌برداری کنیم تا آنجا که درآمد صیادان به حداقل ظرفیت رسیده و مسؤولان باید در این‌باره پاسخگو باشند.

نانواکناری با بیان اینکه دانشگاه مازندران از دیگر ظرفیت‌های خوب شهرستان بابلسر بوده و بسیاری از رشته‌های تخصصی در این دانشگاه دایر است، گفت: دانشگاه نتوانست مردم را از خدمات علمی خود بهره‌مند کند و ما از مسؤولان دانشگاه گلایه داریم، انتظار ما از دانشگاه این است که از آورده علمی را برای خدمت به مردم به‌کار گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن در سوریه و یمن و حتی در مرزهای آبی ما به‌دنبال بهانه‌ای است که به ما حمله کند، اظهار کرد: اگر ما در مسیر تحقق شعار مقام معظم رهبری با مدیریت و اقدام جهادی ورود پیدا نکنیم، نمی‌توانیم موفق شویم اما اگر از تجربیات دوران دفاع مقدس در مدیریت کاری خود استفاده کنیم دشمن نمی‌‌تواند کوچک‌ترین تهدیدی برای ما باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی