English

معادلات صنعت گردشگری در عرصه رسانه رقم می‌خورد

دلاور بزرگ نیا گفت: معادلات صنعت گردشگری در عرصه رسانه رقم می‌خورد و امروز شاهدیم که کشورهای گردشگرپذیر دنیا در قالب فیلم، سریال، مستند و محصولات متنوع فرهنگی توجه گردشگران را به خود جلب می‌کنند.

معادلات صنعت گردشگری در عرصه رسانه رقم می‌خورد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، مدیران خیابان جام جم ساری دور یک میز گرد هم آمدند تا پیرامون تعامل و ارتباط مطلوب‌تر صدا و سیمای مرکز مازندران با میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هم گفت‌وگو و تبادل‌نظر کنند.

میز گفت‌وگوی مدیرکل و معاونان اداره‌کل میراثفرهنگی مازندران با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز مازندران محل طرح موضوعاتی بود که در سال اقتصاد مقاومتی می‌تواند به پیشبرد و رونق صنعت گردشگری در مازندران کمک شایان توجهی کند.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در این جلسه به نقش رسانه در رونق صنعت گردشگری و معرفی داشته‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان اشاره کرد و گفت: معادلات صنعت گردشگری در عرصه رسانه رقم می‌خورد، امروز شاهدیم که کشورهای گردشگرپذیر دنیا در قالب فیلم، سریال، مستند و محصولات متنوع فرهنگی توجه گردشگران را به خود جلب می‌کنند.

دلاور بزرگ‌نیا افزود: تعامل و همکاری مشترک رسانه ملی و اداره‌کل میراثفرهنگی می‌تواند سبب تولید آثار رسانه‌ای جذاب و پر محتوایی شود و دریچه نو و خلاقانه‌ای از داشته‌های غنی مازندران را به گردشگران معرفی کند.

وی تصریح کرد: دریا و جنگل تنها جاذبه استان نیست، رسانه نقش مهمی در معرفی و سوق دادن گردشگران به جاذبه‌های کمتر شناخته شده ایفا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران نیز رونق صنعت گردشگری را یکی از مهم‌ترین ابعاد تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: رسانه ملی در استان این آمادگی را دارد تا در قالب همکاری‌های مشترک حامی فعالان صنعت گردشگری و اطلاع‌رسانی به گردشگران باشد.

علی‌اکبر مقدسی خاطرنشان کرد: هنوز ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مازندران در میراثفرهنگی، صنایع دستی و شاخه‌های متعدد گردشگری به گردشگران داخلی و خارجی معرفی نشده است.

وی گفت: تفاهم‌نامه مشترک برای تولید آثار رسانه‎ای در طراز ملی و بین‌المللی هدفی است که باید بدان دست یابیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه