English

آمادگی کامل ساری در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن

فرماندار ساری گفت: شهرستان ساری در آستانه بزرگ‌ترین رویداد آماری کشور، از آمادگی کامل برخوردار است.

آمادگی کامل ساری در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن

به گزارش خبرگزاری موج، احمد حسین‌زادگان اظهار کرد: از سوم تا ۲۴ مهرماه امسال سرشماری نفوس و مسکن به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت انجام می‌شود.

وی افزود: افرادی که علاقه‌مند به مشارکت در طرح اینترنتی سرشماری هستند می‌توانند با مراجعه به سایت www. sarshomari۹۵. ir اطلاعات خود را ثبت کنند.

فرماندار ساری افزود: افرادی که داوطلب شرکت در سرشماری سال‌جاری به عنوان مأمور آمار هستند، باید در سامانه s۹۵. sci. org. ir ثبت‌نام کنند.

این مسؤول تصریح کرد: مرحله حضوری سرشماری که به صورت میدانی است از ۲۵ مهرماه جاری تا ۲۵ آبان‌ماه به طور همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

حسین‌زادگان ادامه داد: افرادی که به صورت اینترنتی موفق به ثبت اطلاعات نشده‌اند می‌توانند اطلاعات خود را در اختیار مأموران آمارگیر که به درب منازل آنها مراجعه می‌کنند، قرار دهند.

وی از به صدا درآمدن زنگ سرشماری همزمان با آغاز سال تحصیلی در سراسر کشور خبر داد و بر لزوم اطلاع‌رسانی دقیق و تشویق مردم به انجام سرشماری اینترنتی و نیز آماده‌سازی مدارک مورد نیاز و کد پستی محل سکونت در مرحله حضوری به منظور جلوگیری از اتلاف وقت مأمور سرشماری تأکید کرد.

فرماندار ساری با ارائه مطالب آموزشی برای آمادگی مسؤولان تبلیغات سرشماری در شهرستان‌ها و آماده‌سازی جامعه و جلب مشارکت مردم در این طرح بزرگ ملی، خاطرنشان کرد: سوق دادن مردم به سمت مشارکت در سرشماری از طریق اینترنت، ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها سبب ارتقاء جایگاه کشور در مجامع بین‌المللی می‌شود.

این مسؤول افزود: سرشماری امسال نخستین‌بار به صورت کامل الکترونیک و در دو مرحله غیر حضوری و حضوری(از طریق اینترنت و مرحله حضوری نیز با تبلت) انجام می‌شود.

فرماندار ساری گفت: شهرستان مرکز استان در آستانه بزرگ‌ترین رویداد آماری کشور، از آمادگی کامل برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه