English

کارمندان به علم روز مجهز شوند

محمد تقی عباسپورگفت: نظام جمهوری اسلامی به کارمندانی نیاز دارد که مجهز به علم روز باشند.

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار بابل اظهار کرد: کارمندان باید هم متعهد به دولت و نظام اسلامی و هم ارباب و رجوع بوده، فردی دلسوز برای کشور، مردم و نظام باشند.

وی با اشاره به اینکه نیازمند کارمندانی متخصص در بدنه نظام هستیم، افزود: هر کارمندی باید در حوزه کاری خود انسانی آگاه، مطلع و دارای آگاهی در حوزه شغلی و مسؤولیت خود باشد و بداند که وظیفه او چیست و نسبت به وظیفه خود متعهدانه عمل کند.

فرماندار بابل تصریح کرد: کارمندان ضمن اینکه نباید در مسیر خدمت خود زمان تعیین کند و خط‌کشی زمانی داشته باشد باید رعایت حریم کاری دیگران، مسائل مردم و دستگاه‌ها را نیز وظیفه خود بدانند.

عباسپور خاطرنشان کرد: کارمندان در برخورد با ارباب رجوع به گونه‌ای عمل کنند و در رفع نیازهای آنها به نحوی اقدام کنند که برای خانواده خود انجام می‌دهند و بدانند زمان خدمت تنها یک فرصتی است که قابل تجدید نیست پس نگاه آنها خدمت برای ذخیره قبر و قیامت باشد و رضای خدا را مدنظر بگیرند.

وی یادآور شد: تقدیر از کارمندان، دیدار با سه خانواده کارمند شهید، نصب بنر در سر درب ادارات و ایجاد فضاسازی مناسب به مناسبت روز کارمند و شرکت در همایش تجلیل از روز کارمند در بخش‌های مختلف شهرستان بابل از برنامه‌های محوری روز کارمند است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه