English

ظرفیت های گردشگری نوشهر نیازمند سرمایه گذاری است

علی شادمان اظهار داشت: ظرفیت های گردشگری شهرستان نوشهر نیازمند سرمایه گذاری است.

ظرفیت های گردشگری نوشهر نیازمند سرمایه گذاری است

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار نوشهر در جلسه رفع موانع تولید شهرستان که در محل فرمانداری برگزاری شد با بیان اینکه نگاه دولت کمک به تولیدکنندگان است، اظهار کرد: هدف این است با حمایت از تولید و رفع موانع، تولیدکنندگان نیز به تولیدات خود رونق ببخشند.

وی افزود: باید تلاش کرد با افزایش تولیدات، زمینه افزایش صادرات کالا از بندر نوشهر فراهم شود و این امر می تواند به توسعه شهرستان کمک کند.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: دولت فعلی توانست با تلاش بسیار تورم ۴۵ درصدی را یک رقمی کند و باید در حوزه تولیدات و رونق بخشی اقتصادی به دولت کمک کرد.

شادمان با تاکید بر اینکه پس از ابلاغیه برای ارائه تسهیلات، باید بوروکراسی های اداری را کم و به تحقق آن کمک کرد، گفت: باید از بازار کشورهای حاشیه دریای خزر برای افزایش تولید و صادرات و نیز ایجاد اشتغال نهایت بهره را برد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش تولید به چرخش اقتصاد شهری و شهروندی کمک می کند و اطمینان بیشتری برای جامعه به همراه دارد.

فرماندار نوشهر اضافه کرد: ظرفیت های نوشهر علاوه بر حوزه سرمایه گذاری، در حوزه های مختلف گردشگری نیز بسیار بالا است و در حوزه ایجاد زیرساخت ها و احداثواحدهای بزرگ و کوچک تولیدی نیز از موقعیت بسیار مطلوبی برخوردار است و موجبات رضایتمندی تولیدکنندگان را فراهم می آورد.

شادمان افزود: تولیدکننده از ارکان مهم در حوزه تکیه بر اقتصاد داخلی است و باید به آنها توجه ویژه ای داشت و مورد حمایت بیشتر قرار داد.

معاون فرماندار نوشهر نیز در این جلسه گفت: تولید کنندگان کسانی هستد که در حوزه اقتصادی برای جامعه منشا خیر هستند.

روشنعلی فرجی پول افزود: همه کسانی که با حوزه تولید ارتباط دارند باید به میدان بیایند تا تولیدات در شهرستان نوشهر بیشتر شود و رونق فراوانی پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه باید خدمات دولت در هفته دولت تبیین شود، اظهار کرد: در حوزه تولید گندم در بخش کجور در مرز خودکفایی قرار داریم و انبارها و سیلوها از گندم و جو پر شده است و برای باقیمانده گندم ها گنجایش وجود ندارد و خوشبختانه زمینه های صادرات گندم در کشور نیز فراهم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه