English

اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان را موفقیت آمیز بود

قاسم احمدی لاشکیاقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان را موفقیت آمیز ارزیابی کرد و گفت: میزان مراجعات قشر کم درآمد برای پرداخت هزینه درمان تا حد قابل توجهی کاهش یافته است.

اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان را موفقیت آمیز بود

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زحمات زیاد دولت در رفع مشکلات و توسعه کشور، گفت: نباید از ارائه خدمات دولت در سال آخر برداشت سیاسی شود و گفته نشود.

احمدی لاشکی با اعلام اینکه خدماتی که در چهار دهه انقلاب اتفاق افتاد قابل ستایش است و باید به‌دیگران نیز اطلاع داد، تصریح کرد: همه دولت ها تلاش کردند و این دولت نیز در راستای تلاش دولت قبل ادامه مسیر داد.

وی با اشاره به کاهش تورم ۴۰ درصد به یک رقمی آن را نتیجه زحمات دولتمردان و همه مسئولان و مجلس دانست و گفت: هر چند هنوز در بحثاقتصادی دچار مشکلات زیادی هستیم، اما تلاش ها ادامه دارد.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ستاد ویژه رونق تولید سهم مازندران ۴۸۰ میلیارد تومان بود که باید به سرانجام برسد و فرمانداران نیز در راستای اقتصاد مقاومتی پیگیری می کنند.

احمدی با بیان اینکه تهدیدهای دشمنان ادامه دارد، گفت: نگاه به ایران که سعی در به انزوا کشیدن این کشور داشتند تغییر کرد و همه اینها به واسطه ولایت است و همه با هم زیر چتر ولایت و رهبری نظر می دهیم و اینها رمز موفقیت است.

وی با اعلام اینکه اگرچه امریکا همیشه شیطان بوده و هست اما نباید تعامل با دنیا را فراموش کرد، ادامه داد: ما به دنبال ارتباط و تعامل با دنیا هستیم و در برجام نیز نشان دادیم که اهل تعامل هستیم و روی حرف خود هستیم و در صورتی که بدعهدی امریکا ادامه یابد، مجلس نیز کوتاه نمی آید.

این مسئول اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان را موفقیت آمیز ارزیابی کرد و گفت: نگاه خوبی در این حوزه صورت گرفت و میزان مراجعات قشر کم درآمد برای پرداخت هزینه درمان تا حد قابل توجهی کاهش یافته است.

احمدی لاشکی اقدامات دولت را در راستای حمایت و تقویت دفاعی کشور بسیار مهم دانست و متذکر شد: دشمن در حال بازی در آوردن است و بحثهسته ای را به صنعت موشکی ما مرتبط می کنند و اینکه خط اول جبهه آن سوی مرزها برای مبارزه با داعش باشد نشان می دهد که دولت همراهی جدی دارد که برخی ناآگاهانه معترض هستند.

وی با بیان اینکه داعش مسلمان و غیر مسلمان نمی شناسد، تاکید کرد: شورای عالی امنیت ملی کشور تشخیص می دهد که پایگاه کجا باشد و این همکاری با روسیه مقطعی است که همه اینها در راستای حمایت از دفاع واقعی است زیرا ما هیچ گاه خواهان جنگ نیستیم.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه در سه سال دولت اتفاقات خوبی روی داد، اظهار کرد: در حوزه راه در یک ساله اخیر تونل شهری باز شد و پل سردآبرود نیز که نقش بسزایی در کاهش ترافیک داشت به بهره برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه