English

اتاق بازرگانی قصد تخریب هیچ نهادی را ندارد

امیرمیران آملی با اعلام اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قصد تخریب هیچ نهادی را ندارد، گفت: بلکه خادم نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و قصد کمک دارد.

به گزارش خبرگزاری موج، نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه تا مرزهای کشور برای صادرات باز نشود از معضل رکود خارج نمی‌شویم، خاطرنشان کرد: در همسایگی ایران کشورهای زیادی به عنوان مصرف‌کننده هستند و می‌توان محصولات‌مان به این کشورها صادر شود.

وی با بیان درایت، آگاهی و بصیرت بی‌نظیر رهبر انقلاب اسلامی حتی در موضوع تولید و صنعت، ادامه داد: از توان و ظرفیت مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی استفاده لازم نشد.

میران‌آملی یادآور شد: در زمینه منطقه آزاد تجاری با وجود قرار داشتن منطقه ویژه امیرآباد، ارتباط شبکه‌ ریلی و بنادر از پتانسیل‌های موجود بهره گرفته نشد.

وی بیان کرد: عدم هماهنگی نمایندگان عضو مجمع مازندران باعثعدم این مهم شد البته ایجاد منطقه آزاد تجاری امتیاز ویژه‌ای بود که می‌توانستیم در سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به مازندران از آن بهره لازم ببریم.

میران‌آملی با تأکید بر اینکه در دوره گذشته مجلس ۲۵ قانون تصویب شد که با این وجود می‌توان گفت مجلس گذشته هفته‌ای یک قانون تصویب کرد، گفت: باید بازخورد این قوانین را در جامعه بررسی کرد.

وی با بیان ایجاد قوانین بهبود فضای کسب و کار، افزود: اختیار مشاوره دادن از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی وجود دارد ولی در عمل این مهم زیاد مشهود نیست.

میران‌آملی با اعلام اینکه دو نرخی بودن ارز برای صادرات و واردات مفید نیست و در این بین منفعت از آن قاچاق‌چیان می‌شود، ادامه داد: امروزه برخی از موانع تأمین اجتماعی و مالیات در شرایط رکود به معضل تبدیل شده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به هزینه زیادی به تولید از سوی بانک‌ها ایجاد شده است، گفت: امروزه از دغدغه مسؤولان این است تا تولیدکنندگانی که دارای چک برگشتی و معوقات بانکی هستند از تسهیلات برخوردار شوند.

وی بیان کرد: با پرداختن به مسأله اشتغال می‌بینیم که همه خانواده‌ها به نوعی از بیکاری فرزندان و اطرافیان رنج می‌برند بلکه باید با رونق چرخه تولید در ایجاد کار و مبارزه با بیکاری تلاش کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه