English

گنجایش محدود شهرک صنعتی محمودآباد مانع از استقرارصنایع جدید می شود

یحیی یوسف‌پور گفت: گنجایش محدود شهرک صنعتی شهدای محمودآباد مانع از استقرار سایر صنایع برای ایجاد فرصت شغلی جدید شده است.

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار محمودآباد با اشاره به موقعیت و ظرفیت‌های خاص شهرستان محمودآباد از جمله قرار گرفتن در جاده بین‌المللی ترانزیت کالا و پایتخت کشورمان و کریدور شهرهای ساحلی مازندران، گفت: شهرک صنعتی شهدای محمودآباد از اهمیت خاصی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.

یحیی یوسف‌پور افزود: گنجایش محدود شهرک صنعتی شهدای محمودآباد مانع از استقرار سایر صنایع برای ایجاد فرصت شغلی جدید شده و با توجه به اینکه ۵۰ هکتار از زمین‌های پیرامون این شهرک توسط شرکت شهرک صنعتی استان خریداری شده، انتظار می‌رود تا با تغییر کاربری زمین موصوف بتوانیم شاهد علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و صنایع جدید در این شهرک باشیم که بدون شک در رشد اقتصادی منطقه مؤثر است.

وی اظهار کرد: ۷۱۲ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان محمودآباد دایر بوده که از این تعداد ۸۵ واحد در بخش صنعت و ۶۲۷ واحد آن در حوزه تولیدی و کشاورزی مشغول به فعالیت است.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید محمودآباد تصریح کرد: از ابتدای سال جاری بیش از هشت جلسه این کارگروه در محمودآباد تشکیل شده و تلاش شده است تا بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های موجود در محمودآباد نسبت به رفع و گره‌گشایی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی اقدام شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در بخش صنعت بیش از ۶۰ واحد دایر و فعال است و نزدیک به ۲۵ واحد غیرفعال بوده و در حوزه کشاورزی نیز ۵۸۴ واحد فعال و ۱۲ واحد در حال ساخت است که در مجموع ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در این واحدها مشغول به‌کار هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه