English

اخذ مالیات ارزش افزوده از کشاورزان غیرقانونی است

ولی الله نانواکناری اظهار داشت: اخذ مالیات ارزش افزوده از کشاورزان غیرقانونی بوده و اخیراً به وزیر اقتصاد و دارایی تذکر داده شد.

اخذ مالیات ارزش افزوده از کشاورزان غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همدلی و انسجام خوبی بین نمایندگان فعلی استان مازندران وجود دارد، اضافه کرد: نمایندگان فعلی خواسته‌های مشترکی در بحثرفع مشکلات آب، کشاورزی، صنعت توریسم و استفاده از ظرفیت‌های جنگل و دریا دارند و به‌دنبال راه حلی برای رفع این مشکلات هستند.

نانواکناری با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ایجاد توسعه و امنیت پایدار در کشور است، گفت: کشور ما بیشترین امنیت را در سطح منطقه و جهان دارا بوده و با توجه به اینکه در ناامن‌ترین نقطه خاورمیانه واقع شده اما بیشترین امنیت را دارا است.

وی با بیان اینکه امنیتی که امروز در کشور حاکم است تنها شامل ایران نمی‌شود بلکه کشورهای همسایه را نیز در بر می‌گیرد، خاطرنشان کرد: کشور ما کشوری است که بیشترین شهید را در بحثامنیت فدا کرده و امروز وظیفه همه مسؤولان است که به تکریم خانواده‌های شهدا بپردازند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید با تعامل نمایندگان، مسیر خدمت منتخبان مردم به مردم را تقویت کنند، تصریح کرد: اصحاب رسانه، قلم را به راستی و درستی بکارگیری کنند تا سبب ایجاد درگیری‌های قومی و قبیله ای بین آحاد جامعه نشود. نانواکناری با بیان اینکه دولت باید برای ایجاد منطقه آزاد برنامه‌ریزی کند، افزود: تلاش داریم مازندران با توجه به بهره‌مندی از سه بندر و سه فرودگاه ظرفیت مناسبی برای بهره‌مندی از منطقه آزاد است.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی