English

شرکت گاز مازندران ۱۸۰ میلیارد تومان از صنایع و مردم طلبکار است

محمد اسماعیل ابراهیم‌زاده مهم‌ترین مشکل شرکت گاز مازندران را وصول مطالبات عنوان کرد و افزود: ۱۸۰ میلیارد تومان از صنایع بزرگ و کوچک و مردم طلبکار هستیم.

شرکت گاز مازندران ۱۸۰ میلیارد تومان از صنایع و مردم طلبکار است

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه ۹۹ درصد شهرهای استان گازدار هستند، تاکید کرد: در بعضی مناطق مانند کیاسر، فریم و رینه به دلیل صعب‌العبور و رانشی بودن و مشکلات مالی دولت زیرساخت‌های این امر مهیا نشده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۴ شرکت گاز مازندران توانست ۸۳ هزار مشترک را گازرسانی کند، خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۹۷ روستاهای بالای ۲۰ خانوار صددرصد گازدار می‌شوند.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه در مناطق کوهستانی نمی‌توان از لوله برای گازرسانی استفاده کرد، گفت: در مناطق کجور و پول با سرمایه‌گذاری ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق CNG گازرسانی صورت می‌گیرد.

وی سرمایه‌گذاری در رینه را ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در هفته دولت پروژه گازرسانی در ۲۱ روستا به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران پیمانکاران شرکت گاز را ۱۸۶ نفر اعلام کرد و یادآور شد: از ۱۴ فروردین‌ماه تاکنون ۴۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده است که ۲۲ هزار اشتراک‌پذیری را داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰ میلیارد تومان به پیمانکاران شرکت گاز پرداخت کرده‌ایم در صورتی که دستگاه اجرایی هنوز هیچ پولی توزیع نکرده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه ۶۶ هزار میلیارد تومان از بانک‌ها تسهیلات گرفته‌ایم، افزود: بدهی به پبمانکاران صفر شده است اما هنوز به دو بانک بدهکار هستیم.

وی با اعلام اینکه ۱۳ میلیارد تومان در سال ۹۴ صرفه‌جویی داشته‌ایم، یادآور شد: شرکت گاز مازندران یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک گاز دارد.

ابراهیم‌زاده مهم‌ترین مشکل این شرکت را وصول مطالبات عنوان کرد و افزود: ۱۸۰ میلیارد تومان از صنایع بزرگ و کوچک و مردم طلبکار هستیم.

وی در ادامه افزود: پول گاز حق‌الناس و برای دولت است و از مشترکان می‌خواهیم برای پرداخت یارانه و پیشرفت پروژه‌ها بدهکاری خود به شرکت را پرداخت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی