English

مدیران دستگاه‌ها خدمات دولت را معرفی کنند

فرماندار نور گفت: مدیران با مشارکت جدی اقداماتی که در عرصه و حوزه فعالیت خود انجام دادند را اطلاع‌رسانی و به مردم گزارش کنند.

مدیران دستگاه‌ها خدمات دولت را معرفی کنند

به گزارش خبرگزاری موج، هادی خنجری با تبریک دهه کرامت که با تولد حضرت معصومه(س) شروع و با ولادت ثامن الحجج(ع) پایان یافت، اظهار کرد: این دهه تداعی‌کننده همه خوبی‌ها است و همه مفاهیم سازنده‌ای که در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شود.

وی افزود: حرم حضرت معصومه و امام رضا(ع) کانون دعا و قرآن و نیایش است و این دهه پر خیر و برکت شاهد جشن‌ها و جشنواره‌های زیادی بودیم که شهرستان نور و شهر رویان نیز سه شب جشنواره میلاد را برگزار کرد.

فرماندار نور با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، تصریح کرد: برگ زرینی در ۲۶ مرداد سال ۶۹ در تاریخ انقلاب ثبت و درج شد، این روز متعلق است به آزادگان، آنان که پایداری کردند تا ارزش‌ها حفظ شود و با وجود شکنجه‌ها به دشمن باج نداده و اجازه بهره‌برداری سیاسی ندادند و اجرشان کمتر از شهدا نیست.

این مسؤول به کودتای ننگین ۲۸ مرداد هم اشاره و خاطرنشان کرد: اگر وحدت به روشنفکران و علما حفظ می‌شد و رهبری واحد داشتند و از علما پیروی می‌شد، این کودتا به ثمر نمی‌رسید و ملت ایران خسارت نمی‌دید و سال‌ها شاهد دخالت بیگانگان در کشور نبودیم.

خنجری اظهار کرد: افتخار ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایت‌مدار مازندران میزبانی امام‌زادگان به عنوان نمایندگان ائمه اطهار(ع) است و این توفیق حاصل شد که شهرستان نور میزبان مراسم بزرگداشت امامزادگان در امامزاده احمد و مختار در روستای کالج بود.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی این شهیدان را هیچگاه فراموش نمی‌کند، این شهدا در همه حوزه‌ها الگوهایی هستند که به مسؤولان در ادامه راه کمک می‌کنند و مسیر حرکت را نشان می‌دهند.

فرماندار نور تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا کارنامه خدمات دولت به مردم معرفی و ارائه شود و مردم متوجه شوند با وجود محدودیت‌های اعتباری کارهای فراوانی صورت گرفت.

این مسؤول خواستار مشارکت همه دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های هفته دولت شد و افزود: مدیران با مشارکت جدی اقداماتی که در عرصه و حوزه فعالیت خود انجام دادند، اطلاع‌رسانی و به مردم گزارش کنند.

وی سرشماری نفوس و مسکن را از اقدامات مهم و حیاتی دانست و اظهار کرد: مشارکت جدی دستگاه‌ها در این امر ضروری است زیرا آمار و داده‌ها در برنامه‌ریزی اصل است.

فرماندار نور با اشاره به اینکه از سوم تا ۲۴ مهرماه سرشماری از طریق سامانه الکترونیک و اخذ کد رهگیری انجام و از ۲۴ ماموران برای تائید به درب منازل مراجعه می‌کنند، از مسؤولان خواست تا از ظرفیت رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی