English

مطالبات پیمانکاران محور سوادکوه از طریق اسناد خزانه اسلامی پرداخت می شود

علی ادیانی گفت: مجموعه مطالبات پیمانکاران محور سوادکوه از طریق اسناد خزانه اسلامی پرداخت و عملیات نقد‌شدن آن در همین هفته اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی به تصمیمات مناسب و زمان‌بندی تعیین شده برای فعالیت مربوط به محور سوادکوه اشاره کرد و افزود: رفع مشکلات محور سوادکوه و تلاش برای بهره‌برداری کامل آن به صورت مکتوب تنظیم شد تا با اجرایی شدن آن شاهد رضایت شهروندان و مسافران در تعطیلات مختلف و پایان هفته باشیم.

وی با اشاره به بیان مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور درباره عدم پرداخت هیچ مبلغی به پیمانکاران محور سوادکوه در ۱۱ ماه اخیر، خاطر‌نشان کرد: مجموعه مطالبات پیمانکاران محور سوادکوه از طریق اسناد خزانه اسلامی پرداخت و عملیات نقد‌شدن آن در همین هفته اجرایی می‌شود و مدیران شرکت‌های حاضر در جلسه اظهار رضایت کردند و قول تجهیز امکانات برای استمرار فعالیت را دادند.

عضو کمیسیون انرژیِ مجلس شورای اسلامی از تعامل مناسب وزارت راه و شهر‌سازی برای تأمین اعتبار و قول همکاری شرکت‌های «اویول، زیگورات، رامان و سداد» در محور سوادکوه، اظهار کرد: با پیگیری‌ها و قول‌های انجام شده، انتظار می‌رود تا دود سفید بهره‌برداری از محور سوادکوه بیرون بیاید.

ادیانی با اشاره به اینکه از مسؤولان ملی، استانی و شهرستانی حاضر در جلسه خواسته شد تا مصوبات را رسانه‌ای نکنند و پس از اجرایی شدن به هر تعداد بخواهند مصاحبه کنند تا اقدام و عمل را مردم به چشم ببینند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه