English

چشمه آب‌معدنی سورت باید سریع‌تر ساماندهی شود

معاون عمرانی فرماندار ساری درباره وضعیت چشمه آب‌معدنی سورت، گفت: تجربه ساماندهی چشمه آب‌معدنی گرگین‌آباد دردودانگه را داریم.

به گزارش خبرگزاری موج،لطف‌الله عباسیاظهار کرد: در منطقه دودانگه وقتی برای ساماندهی چشمه آب‌معدنی گرگین‌آباد در ابتدا مراجعه شد با مخالفت‌های اهالی روستا مواجه بودیم ولی با پیگیری انجام شده و رایزنی‌ با اهالی منطقه این موضوع رفع شد و در حال حاضر شاهد حضور گردشگران متعدد با ارائه خدمات تا حدودی مناسب هستیم.

معاون فرماندار ساری با اعلام اینکه چشمه آب‌معدنی سورت باید سریع‌تر از این وضعیت خارج شود، گفت: در صورت عدم توجه به این چشمه خدادادی احتمال بروز آسیب جدی به این چشمه وجود دارد.

وی اضافه کرد: برای سازه‌های طبیعی مانند چشمه آب معدنی سورت باید ارزش ویژه‌ای قائل شد و از این ظرفیت برای توسعه گردشگری استفاده کرد.

معاون فرماندار ساری خاطرنشان کرد: برای معرفی سرمایه‎گذار در مناطق روستایی نیاز است که در حوزه اجتماعی هم اقدامات اساسی انجام شود که فرهنگ‌سازی لازمه اساسی در این حوزه است.

وی تاکید کرد: در حوزه گردشگری چشمه آب‌معدنی سورت باید از ظرفیت‌های بومی و محلی به خوبی استفاده شود و این موضوع نیز در نظر گرفته شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه