English

افتتاح ۹ میلیارد تومان پروژه هفته دولت در عباس‌آباد

سیدابراهیم هاشمی از افتتاح ۲۱ پروژه در این شهرستان در هفته دولت با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۹۵ هزار تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و مشارکتی خبر داد.

افتتاح ۹ میلیارد تومان پروژه هفته دولت در عباس‌آباد

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار عباس‌آباد، با بیان اینکه در تاریخ هر ملت فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است، اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران که به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است هدایت می‌شد نیز جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، بزرگ‌ترین بخش تاریخ ماست که خاطرات تلخ و شیرین بسیاری در دل دارد.

وی بیان کرد: در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.

فرماندار عباس‌آباد افزود: هفته دولت گرامیداشت شهدایی است که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی، با صفات بارز انسانی خود شامل تواضع، عشق به مردم، کار و خدمت برای آنان کسوت خدمتگزاری را از دست ندادند و لحظه لحظه عمر نه چندان طولانی ولی عریض خود را در راه اسلام و انقلاب به زیباترین وجه به‌کار گرفته و مورد استفاده قرار دادند.

این مسؤول تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر، دو شهید ارزنده و بزرگوار عرصه دولت، نمونه‌های بارز خادمان امین مردم و مسؤولان وفادار به ملت و دولت هستند که خالصانه خود و علم و آگاهی خود را وقف مردم کردند.

هاشمی با تأکید بر اینکه دولت به عنوان خدمتگزار مردم وظیفه دارد با اتکاء به سرمایه‌های انسانی و سایر منابع در جهت تأمین رفاه و امنیت عمومی گام بردارد و تلاش کند تا کشور مسیر رشد و تعالی را بپیماید، خاطرنشان کرد: همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمتگزار باشد، پایدار خواهد بود.

وی ادامه داد: این هفته فرصتی است تا ابعاد زندگی این شهدای عزیز برای مردم بیشتر شناخته شود و از خدمات آنان تجلیل به عمل آید که بی‌شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت شهیدان رجایی و باهنر، می‌تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان، تأسی کنند.

فرماندار عباس‌آباد با اشاره به پروژه‌های انجام شده در عباس‌آباد، تعداد پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت را ۲۱ پروژه عنوان کرد و افزود: سه پروژه کلنگ‌زنی نیز در شهرستان عباس‌آباد انجام می‌شود.

این مسؤول اعتبار هزینه شده این پروژه‌ها را ۹ میلیارد و ۸۹۵ هزار تومان دانست که از محل اعتبارات ملی، استانی و مشارکتی تأمین شد.

هاشمی تصریح کرد: آسفالت راه‌های روستایی، تعریض رینگ شهری، افتتاح راهدارخانه، افتتاح مرکز اختلالات یادگیری نگاه، افتتاح بازار روز جدید سلمانشهر، ساماندهی گلزار شهدا از پروژه‌های قابل افتتاح و احداثسالن ورزشی ویژه بانوان، احداثپارکینگ طبقاتی و اجرای فاز دو بازارچه سلمانشهر از جمله پروژه‌هایی هستند که کلنگ‌زنی آنها با حضور مسؤولان ارشد استانی انجام می‌شود.

وی اجرای جشنواره شهید رجایی(تجلیل از مدیران، دستگاه‌های اجرایی و واحدهای برتر سال)، برگزاری جلسه شورای اداری، نشست مطبوعاتی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای کارمند و دولت، گلباران گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ادارات، برگزاری دیدار چهره به چهره با مردم و ارائه گزارش از عملکرد دولت در مصلای نماز جمعه شهرستان از جمله ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان عباس‌آباد بیان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه