English

شجاعت؛ رکن اصلی حرفه خبرنگاری

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه شجاعت رکن اصلی حرفه خبرنگاری است گفت: خبرنگاران باید آن‌چنان موفق عمل کنند و آن‌چنان محکم پای کار باشند که مجالی برای سایت‌ها و کانال‌های بی‌هویت و بی‎نام و نشان فراهم نشود.

شجاعت؛ رکن اصلی حرفه خبرنگاری

به گزارش خبرنگار موج از خرم آباد، در مراسم گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار که امروز به‌همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد برگزار شد، حبیب‌الله خجسته‌پور، فرماندار خرم‌آباد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار محمود صارمی و علی‏‌رضا حیدریان، گفت: من امروز نه به‌عنوان فرماندار خرم‌آباد بلکه به‌عنوان یک خبرنگار در این مراسم شرکت کرده‌ام تا روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات تبریک بگویم.

وی افزود: از رسانه‌های مکتوب و سایت‌های شناسنامه‌دار تقاضا دارم آن‌چنان محکم و استوار در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی کار کنند تا هرکس به خود اجازه ندهد در قالب یک کانال بی‌نام و نشان در صدد سوءاستفاده از نام و حرفه خبرنگاری برآید و توسط این کانال‌ها به حیثیت خبرنگاران لطمه بزند.

فرماندار خرم‌آباد شجاعت را رکن اصلی برای حرفه خبرنگاری دانست و افزود: خبرنگاران باید آن‌چنان موفق عمل کنند و آن‌چنان محکم پای کار باشند که مجالی برای سایت‌ها و کانال‌های بی‌هویت و بی‎نام و نشان فراهم نشود.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده دو خبرنگار شهید لرستانی محمود صارمی و غلامرضا حیدریان تجلیل به‌عمل آمد.

یادآور می‎شود، در این مراسم که جمعی از خبرنگاران استان لرستان و پیشکسوتان عرصه خبر لرستان و مسئولان استانی نیز حضور داشتند، از مادران شهیدان خبرنگار محمود صارمی و علی‎رضا حیدریان تجلیل شد.

در بخشی از این مراسم آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‏‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در رابطه با اهمیت خبر مباحثی را مطرح کرد و در ادامه حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سیدسعید شاهرخی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان و حبیب‌الله خجسته‌پور، فرماندار خرم‌آباد و نیز عزت‌الله چنگایی، رئیس خانه مطبوعات لرستان در رابطه با اهمیت حرفه خبرنگاری مطالبی بیان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر