English

یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی احیای نمازجمعه در کشور بود

امام جمعه دورود گفت: نمازجمعه یکی از مهمترین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که توسط امام خمینی(ره) در کشور احیا شد.

یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی احیای نمازجمعه در کشور بود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام رضا حقیان در خطبه های نمازجمعه این هفته دورود با گرامیداشت پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت الله طالقانی افزود: انسجام ملی و حفظ وحدت، دفاع و پاسداری از اسلام، دشمن شناسی و ایجاد انسجام در مقابل دشمنان، فرهنگ سازی بر اساس دین مبین اسلام، تشویق مسئولین و کارگزاران نظام در جهت خدمت مضاعف، گفتمان سازی نقشه های راهبردی نظام از جمله آثار و برکات نماز جمعه در انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در آخرین گردهمایی که ائمه جمعه کشور در محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بودند ایشان نمازجمعه را قلب فرهنگی هر شهر دانستند که می بایست زیر نظر امام جمعه در جهت ارتقاء فرهنگ جامعه تلاشهای مضاعفی را انجام دهند که این وظیفه بسیار سنگینی است که توسط این نهاد باید نهادینه شود.

امام جمعه دورود با اشاره به برخی آفت ها در شهر دورود که به وظایف امامت جمعه خدشه وارد می کند خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی جناح های سیاسی به امامت جمعه نگاه ابزاری دارند و از راه های مختلف وارد می شوند تا امام جمعه را در انحصار خود بگیرند که ما تاکنون اجازه ندادیم آنها انحصاری عمل کنند.

وی تاکید کرد: باید این نوع نگاه به نهاد نمازجمعه را در شهرستان عوض کنیم تا نهاد امامت جمعه بتواند رسالت خود را به نحو احسن انجام دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر