English

نمایشگاه فرهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه خرم‌آباد افتتاح شد

نمایشگاه فرهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه خرم‌آباد باحضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و دیگر مسئولان و نمازگزاران افتتاح شد

نمایشگاه فرهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه خرم‌آباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، نمایشگاه فعالیت های ستاد برگزاری نماز جمعه خرم آباد ظهر امروز با حضور مسئولان ستاد نماز جمعه و جمعی از نمازگزاران افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین بهزاد پیروزفر معاون فرهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه خرم‌آباد در حاشیه این افتتاحیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب شکوهمند ما برگزاری همین نمازهای جمعه است که به تعبیر مقام معظم رهبری نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است.

وی افزود: در همین راستا ستاد برگزاری نماز جمعه خرم آباد به دستور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد برنامه‌های متنوعی را برای این یک هفته که به نام هفته نماز جمعه نامگذاری شده از امروز تا هشتم مرداد ماه تدارک دیده‌اند.

معاون فرهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه خرم آباد برگزاری مسابقات فرهنگی و اعتقادی در بین نمازگزاران را از اقدامات این هفته دانست و عنوان کرد: همایش پیاده روی خانوادگی در هشتم مرداد ماه برگزار شده و به در شبکه سوم رسانه ملی به طور مستقیم پخش خواهد شد.

وی سرکشی و تقدیر از زحمات خانواده معظم شهدا را از اقدامات این هفته دانست و بیان کرد: امروز از خانواده شهید مدافع حرم رضا رستمی مقدم نخستین شهید مدافع حرم خرم آباد با حضور نماینده ولی فقیه در استان تقدیر خواهد شد.

پیروزفر گفت: این نمایشگاه فرهنگی توسط اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه برپا شده که در آن عملکرد سال‌های گذشته مصلا و ستاد نماز جمعه شهر خرم آباد، وصیت نامه شهدای محراب به همراه تصاویری از آنها و همچنین نمایشگاه کتاب در قسمتی از این نمایشگاه تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به مسائل شرعی و تصحیح قرائت نماز برای خواهران و برادران نیز در این نمایشگاه قرار داده شده است، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع دیگری نیز در این هفته توسط ستاد برگزاری نمازجمعه خرم آباد تدارک دیده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر