English

برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان با حضور وزیر تعاون / انتقاد شدید آیت الله میرعمادی از سخنان معاون وزیر کار

جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان لرستان با حضور ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل استانداری لرستان برگزار شد.

برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان با حضور وزیر تعاون / انتقاد شدید آیت الله میرعمادی از سخنان معاون وزیر کار

به گزارش خبرگزاری موج، جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان لرستان شامگاه چهارشنبه(۳۰ تیرماه(در محل استانداری لرستان تشکیل شد.

در این جلسه ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان و جمعی از فرمانداران و مدیران استان نیز حضور داشتند که در آن نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در رابطه با اهمیت مقوله اقتصاد مقاومتی مباحثی را مطرح کرد.

در ادامه هوشنگ بازوند، استاندار لرستان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در استان در رابطه با اقتصاد مقاومتی پرداخت.

جعفر بدری، رئیس کل دادگستری لرستان، نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، ساکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، منصوری، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز از دیگر سخنرانان این جلسه بودند.

حیدری مسول پروژه های فقرزدایی اقتصاد مقاومتی و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست در حین حمایت از عملکرد دولت تدبیر گفت: تمام بیکاری و عدم توسعه یافتگی مربوط به دولت گذشته است.

آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان در پاسخ به سخنان ولی گفت: مگر شما مسئول مبارزه با فقر نیستید بگویید چکار کردید؟ نماینده ولی فقیه گفت: شما مسئول مبارزه با فقر هستید و استان لرستان از فقر بیداد می کند شما بگوئید چکار کردید که این سخنان نماینده ولی فقیه با تشویق شدید حاضران در جلسه همراه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر