English

شمارش معکوس آغاز عملیات اجرایی روکش باند فرودگاه خرم آباد

شمارش معکوس برای آغاز عملیات اجرایی روکش باند فرودگاه خرم آباد آغاز شد.

شمارش معکوس آغاز عملیات اجرایی روکش باند فرودگاه خرم آباد

به گزارش خبرگزاری موج، اسفندیار کیانی مدیر فرودگاه خرم آباد ضمن اعلام مطلب فوق گفت: با فراهم شدن همه امکانات لازم برای آغاز عملیات اجرایی روکش باند، مهمترین پروژه طرح توسعه فرودگاه خرم آباد به زودی آغاز خواهد شد.

مدیر فرودگاه خرم آباد افزود: با توجه به حساسیت بسیار زیاد پروژه روکش و افزایش مقاومت باند فرودگاه، جلسات هماهنگی زیادی با همه دست اندرکاران طرح توسعه فرودگاه تشکیل و اهمیت این موضوع برای همه تشریح شده است. کیانی بازدید امروز موسوی مدیر کل دفتر فنی استانداری لرستان با حضور داوودی ناظر شرکت فرودگاهها، مشاور و پیمانکار را هم در راستای این هماهنگی ها دانست.

کیانی همچنین در این زمینه گفت: فرودگاه خرم آباد نهایت تلاش خود را برای حفظ پروازهای موجود با توجه به محدویت های بوجود آمده بکار بسته است و در این زمینه استاندار لرستان نیز رایزنیهای گسترده ای برای حفظ پروازهای موجود و افزایش آنها پس از اتمام طرح توسعه فرودگاه با شرکت های هواپیمائی انجام داده است.

گفتنی است؛ برای اجرای پروژه روکش باند ۷۰ تا ۸۰ هزار تن آسفالت در عرض ۳ ماه استفاده خواهد شد و روکشی به ضخامت ۱۳ تا ۱۸ سانتی متر بمنظور ارتقای مقاومت باند در سرتا سر اند کشیده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر