English

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان:

در سال جاری، اعتباری به حوزه تبلیغات گردشگری لرستان اختصاص داده نشده است

سید امین قاسمی، گفت: تبلیغات در حوزه گردشگری لرستان نیازمند اعتبار است که متاسفانه در سال جاری هیچگونه اعتباری به این حوزه اختصاص نیافته است.

در سال جاری، اعتباری به حوزه تبلیغات گردشگری لرستان اختصاص داده نشده است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، گفت: امر تبلیغات در حوزه گردشگری استان نیازمند اعتبار است که متاسفانه در سال جاری هیچگونه اعتباری به این حوزه اختصاص نیافته است.

سید امین قاسمی که در جلسه خدمات سفر استان لرستان سخن می‌گفت، افزود: پخش برنامه‌ها و فعالیت‌های تبلیغی گردشگری لرستان از شبکه‌های استان‌های همجوار و شبکه‌های سراسری امری ضروری است اما، تاکنون هیچ اعتباری به این حوزه اختصاص داده نشده است.

نرم‌افزار چند رسانه‌ای معرفی جاذبه‌های گردشگری لرستان در حال طراحی است

قاسمی، تصریح کرد: اپلیکیشن معرفی جاذبه‌ها و تاسیسات گردشگری لرستان جهت ارائه به میهمانان و مسافران نوروزی در حال طراحی است که از طریق پیامک در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت.

عشایر لرستان

امکان اقامت گردشگران در مناطق عشایری لرستان فراهم می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، ادامه داد: با هماهنگی اداره کل امور عشایری استان شرایطی فراهم خواهد شد تا گردشگران دوستدار محیط‌های عشایری، امکان اقامت در این فضاها را داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه گردشگری عشایری در استان با توجه به وجود ظرفیت های موجود اظهار داشت: برگزاری دوره های محلی آموزشی برای جوامع عشایری، معرفی بنگاه های تورگردی برای هدایت و تبلیغ و توسعه به سمت گردشگری عشایری، تامین امنیت گردشگران در محیط های عشایری، تدوین و تهیه طرح احیا رسوم عشایری و حمایت از دست ساخت های عشایری از برنامه های توسعه و ترویج گردشگری عشایری در این استان است.

شیوه خدمات هتل‌ها و خانه‌های مسافر لرستان ساماندهی می‌شود

قاسمی، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، خانه‌های مسافر لرستان و نوع خدمات هتل‌های سطح استان در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران و گردشگران ساماندهی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر